sâmbătă, 2 iulie 2011

Acele lucruri simple (concurs)


Tot citesc despre lucrurile mărunte, dar care fac viaţa atât de frumoasă. Mulţi dintre prietenii mei virtuali ştiu despre lucrurile acestea neînsemnate în aparenţă, şi sunt de acord că fără ele ne-ar fi mult mai greu, deşi atunci când ne e bine le uităm complet, iar când le avem arareori le băgăm în seamă.
Dar care pot fi, concret, micile bucurii din viaţă? Evident, pot diferi de la persoană la persoană. Mie îmi place foarte mult ploaia, o ploaie caldă şi liniştită de vară mă relaxează enorm. Îmi plăcea, când eram mic, să stau pe prispă şi să privesc ploaia cum cade, şi să ascult sunetul ei atât de odihnitor. Cântecul păsărilor este altă minune ce mă face să vibrez din tot corpul, şi e o plăcere pe care n-aş refuza-o niciodată. Sunetul mării, împletit cu ţipetele pescăruşilor reprezintă un tablou acustic tare liniştitor.
Diverse sunt lucrurile care ne pot face să uităm pentru câteva clipe de gălăgia ce ne înconjoară. Foşnetul frunzelor sub apăsarea tălpilor ce calcă prin pădure, imaginea unui lac întins şi liniştit, mirosul teilor înfloriţi într-o dimineaţă răcoroasă de mai-iunie îmi aduc pe loc linişte sufletului.
Am enumerat doar câteva din bucuriile naturii făcute să ne liniştească spiritul şi să ne bucure existenţa. Voi mai ştiţi şi altele?


Multumim, Loopoo!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...