sâmbătă, 2 iulie 2011

A inceput luna mea…IULIE…


…intotdeauna mi s-a parut ca denumirea acestei luni are in ea ceva cald si ceva dulce…nu neaparat pentru ca e luna in care m-am nascut, insa si de asta o indragesc cel mai mult…si intotdeauna mi se pare ca trece mai repede decat celelalte…pentru mine, luna iulie inseamna concedii, mare, munte, primele gladiole din care bunica mea imi face un buchet corespunzator numarului anilor, pepeni zemosi si salata de vinete…si mai inseamna mult soare si multa caldura de care ma bucur din plin…sper ca si anul acesta sa avem parte de caldura in aceasta luna a lui cuptor…nu ma descurajez dupa primele doua zile…astept ca iulie sa-si intre in drepturi…
Voua ce va inspira aceasta luna?

2 comentarii:

  1. Mie imi inspira faptul ca mai e o luna si vine august, cand de obicei plec in concediu :)))
    Altfel, imi inspira multa canicula :P

    RăspundețiȘtergere
  2. I.L.Caragiale spunea în Calendar despre luna iulie:" Căldura crește: 45 grade. Primăria ia măsuri, ca stropitorii stradelor să administreze trecătorilor asudați câte o dușe rece. Pentru aceasta se va mai adăogi la biletul cel galben încă vreo câteva zecimi comunale."

    RăspundețiȘtergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...