vineri, 22 iulie 2011

Multumiri


Vreau sa multumesc pe aceasta cale tuturor celor care si-au sacrificat un minut sau doua sa ma felicite, tuturor celor care m-au mentionat in blogurile lor la zi aniversara...am simtit ca sunt inconjurata de prieteni, chiar daca doar in plan virtual...va multumesc pentru gandurile voastre bune si frumoase...intr-un fel, simt ca am renascut...m-a lovit inspiratia divina pe care mi-a dorit-o Loopoo in articolul pe care l-am mai mentionat...fiecare cuvant din partea voastra mi-a dat impulsul de a ma bucura, de a trai clipa si a lasa putin deoparte nostalgiile.

2 comentarii:

  1. E tare bine sa te simti inconjurat de prieteni, si daca intr-adevar ai simtit asta, poti spune ca esti fericita.
    Si sa stii ca suntem prieteni nu doar virtual, asta in niciun caz nu o accept; suntem prieteni de-a dreptul, asta vreau sa se stie.

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Loopoo: De acord cu tine! :) Chiar asa, cand iti dau cartea, ca nu ai mai zis nimic.

    RăspundețiȘtergere

Copil ieri, copil azi

Parcă mai ieri aveam 5-6 ani și buchiseam pe o broșurică versurile colindului acesta. Erau un pic altfel, dar linia melodică este aceeași,...