miercuri, 27 iulie 2011

Bila alba


Va spuneam ieri de cartile ce vin la pachet cu Gazeta sporturilor...bineineteles ca azi am dat si eu fuga, mai spre pranz decat spre dimineata, sa iau Luni de fiere, de Pascal Bruckner...ca o paranteza, in aceasta seara, autorul sta de vorba cu cititorii la libraria Carturesti...mai multe informatii aici. Si, fiindu-mi lene sa fac un ocol, l-am abordat pe  unul din vanzatorii de care va vorbeam la modul negativ cu ceva timp in urma, calcandu-mi pe inima ca sa evit cateva minute bune de mers prin canicula. De atunci, nenea ne cam stie din vedere, caci a interpelat-o de cateva ori pe zambareata Alexandra. De altfel, la chioscul lui nici nu e mare ingramadeala si nu e greu sa-i observi pe cei care trec zilnic pe acolo, cum suntem noi. In prima faza, mi-a raspuns ca nu are, apoi si-a dat seama ca mai are o carte, pe care o pastra pentru cineva care a zis ca vine, dar daca nu a venit pana atunci,  mi-a dat-o mie. Pe strada, am constatat ca a fost cautata cartea, cred ca am vazut vreo 5-6 cu ea in mana si inca vreo doi in parc. Ma bucur sa vad ca lumea citeste, sau cel putin cumpara carti...dar totusi se si citeste...eu vad mereu in parc macar 1-2 citind, alteori si mai multi.

2 comentarii:

  1. Faptul ca inca se mai citesc carti inseamna ca omenirea mai are o sansa.
    Chiar vorbeam cu cineva zilele astea si concluzionam ca Libraria (de carti) este o afacere in pragul falimentului.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am chioscul meu si vanzatorul ce-mi tine cartile,sunt norocoasa,nu?La inceput nu credeam ca vor avea vreo sansa,dar in fiecare zi dupa mine se aseaza o coada de 5 care cere tot carti.
    Ieri eram 10,tot il ceream pe Bruckner

    RăspundețiȘtergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...