luni, 28 martie 2011

Soferi care stiu sa conduca


            Calatoria saptamanala pe DN 1 nu si-a dezmintit nici de aceasta data statutul de adevarata aventura presarata cu nervi si claxoane. De data asta parca s-au adunat toti soferii cretini...de fapt, ca o noutate, au predominat soferitele...sunt femeie, dar asta nu ma impiedica sa constat cat de prost pot sa conduca unele exemplare feminine (eu daca ma stiu un antitalent la volan, am preferat sa nu imi iau carnet de conducere...mai bine asa decat sa incurc traficul asa cum o fac cele intalnite in acest week-end).  Plimbarea a inceput bine din primele minute...pe Stefan cel Mare o soferita voia sa ne ia fata, fara semnal, fara sa se asigure ca poate schimba banda si...cireasa de pe tort...vorbind la telefon...a claxonat-o al meu sot si din lateral i-am putut vedea privirea de vitica la poarta noua care nu intelegea de ce o claxoneaza, doar ea nu facuse nimic...Ulterior, tot drumul am intalnit soferite, dar si cativa soferi care aveau probleme cu schimbatul benzilor. Unii se baga in fata ta, asumandu-si manevre riscante, cand nu au suficient loc sau timp sa se bage, dar totusi o fac...altii nu se dau nici cand esti la 1 m in spatele lor. Au o problema cu schimbatul benzilor...fie o fac atunci cand nu trebuie, riscand un accident, fie nu o fac atunci cand ar trebui...cand le mai vezi si fetele..."da' ce-am facut?" iti vine sa urli...sa mai zic si de aia care nu accepta sa-i depasesti daca au o masina mai scumpa decat a ta?

2 comentarii:

  1. Uite un motiv pentru care nu suport acest oras - prea multi bizoni si vitici in trafic :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Păi ce-i ziceam io de Bucureşti? Nu că altundeva ar fi altfel, dar in Bucureşti este crâncen traficul, şi asta numai din cauza cocalarilor şi ţiganilor pe mâinile cărora s-au dat nişte maşini.

    RăspundețiȘtergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...