marți, 30 august 2011

Am vazut o Barbie vie


Intr-un magazin...nu spun care ca i-e teama sa nu dea lumea navala acolo sperand sa o mai vada...nu de alta, dar nu m-au platit sa le fac reclama...in fata mea, la coada...o rochita roz tricotata cam tipatoare, din aceea gen bluzita ceva mai lunga de la buric in jos, mulata perfect...in dreptul posteriorului se distingeau clar ca lumina zilei o pereche de chilotei sexosi de dantela...tocuri de cel putin 15 cm, va dati seama ca nu le-am masurat...unghiile...bineinteles roz si...foarte lungi si pe care le pilea imaginar de plictiseala...sanii...destul de ok, dar nu impresionanti...deh, facand trotuarul nu prea aduni bani de silicoane...parul blond, destul de lung, lasat pe spate si fluturat din cand in cand la fiecare intoarcere mai mult sau mai putin necesara, sa fie sigura ca este admirata cum trebuie...ochii...n-as putea sa va spun culoarea, cu siguranta mi-ar fi fost greu sa o disting in spatele unor enorme gene false, care erau atat de false, incat o faceau sa fie si mai falsa...intelegeti ideea, repetitia e voita...fata, desi super-tencuita, nu reusea sa isi ascunda imperfectiunile si reusea sa-mi aminteasca de un teren stancos...asperitatile astea stricau aspectul general de plastic, dar atitudinea de diva, gesturile studiate si voit incetinite...cu greu m-am abtinut sa nu pufnesc intr-un ras. Ea se voia a fi aranjata si stilata, dar efectul general era de un vadit prost gust. In ciuda luxului afisat cu ostentatie, se citea in intregul sau aspect provenienta stradala, eticheta de stoarfa ordinara...niste greturi si niste aere cum rar am mai vazut pe viu.

5 comentarii:

  1. Mi se pare cunoscuta descrierea ta! Cred ca am vazut-o si eu pe undeva... Sau poate nu era chiar ea, ci una din aceeasi serie :))

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Casa Cu Nuci: Papusile Barbie sunt produse in serie. Unicatele sunt al naibii de scumpe. :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. O femeie frumoasa arata nemaipomenit si in haine simple iar una urata tot urata ramane indiferent ce si-ar face. Este timpul sa acceptati adevarul fetelor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mie mi se pare ciudat ca asemenea "chestii" chiar au succes. Singura explicatie este ca lumea in care traim este la fel de reala ca si acea femeie. Ni se induc prin educatie gusturi si dorinte false. Dar acestea nu ne vor oferi decat iluzia de satisfactie.

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Roxandrei: Nu am zis nici ca e frumoasa, nici ca e urata...m-a amuzat falsitatea si vulgaritatea ei.De-ar fi fost una cum sunt cele ce apar pe la tv, poate nu comentam, dar asta era sub orice critica si nu avea de-a face cu frumusetea...pacat de corpul frumos pe care il avea.

    RăspundețiȘtergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...