luni, 1 august 2011

Nu-mi plac zilele de luni


Desi fiecare zi de luni semnifica un nou inceput (sau nu? In calendarele bisericesti am vazut ca duminica e prima zi…in fine), mie tot nu-mi place…in fiecare duminica seara cand ma gandesc ca a doua zi e luni, brrr….mi se strica dispozitia. Poate pentru ca alunga week-end-ul atat de repede. Are si parti bune, nimic de zis, dar…pluteste in aer ceva neplacut. Ieri n-am dat toata ziulica pe aici, dupa cum poate ati observat, dar acum ma bucur sa imi savurez cafeaua alaturi de voi, sa ma pun la curent cu ultimele noutati, ca asa e luni…de acomodare…dar sa zic mersi ca eu macar sunt acasa, nu ca altii, pe la munci si totusi nu e atat de rau, chiar daca e luni. Pentru aceasta saptamana sunt lipsita de planuri, de idei…nu se prefigureaza nimic special deocamdata, asa ca va decurge sub elementul surprizei si a deciziilor de moment. Nu sunt intr-o pasa prea buna, imi lipsesc si banii, si cheful…dar daca e sa ma iau dupa scrumiera sparta aseara de neindemnatica de mine, care a vrut sa se catere pe geamul de la bucatarie, poate poposeste si pe la noi norocul…eu tot sper. Si mai sper sa imi recapat si cheful de orice, ca nu-mi vine sa fac nimic…parca nici sa scriu. Stiu ca voi iesi cumva din starea asta, dar n-am idee cum…
Va doresc o saptamana mult mai buna decat a mea…plina de ce vreti voi!

Un comentariu:

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...