duminică, 28 august 2011

Consortii si blogul


O parte din voi sunteti casatoriti, altii aveti un partner de viata, asa ca ceea ce voiam eu sa va intreb e cum privesc acestia activitatea voastra de blogger. Presupun ca sunt la curent cu aceasta pasiune a voastra, dar as vrea sa stiu cum vad ei acest lucru. Poate unii va citesc blogul, altii sunt la randul lor bloggeri, iar altii sunt pe dinafara in ceea ce priveste subiectul. Scrieti sau navigati pe alte bloguri in prezenta lor, rapind din timpul ce ar putea fi petrecut in comun sau lasati aceasta activitate pentru cand sunteti singuri?
Al meu stie ca am blog, dar el nu obisnuieste sa bantuie prin blogosfera, nici macar pe al meu, sa vada ce minuni scriu. Totusi, nici nu stau lipita de calculator sau macar incerc, atunci cand e el acasa, sa nu-l neglijez in favoarea navigarii printre bloguri. Se mai intampla sa scriu in bucatarie, la o tigara, chiar daca e si el, dar in orice caz, imi infranez impatimirea. Astfel ca nu are nimic de obiectat in privinta activitatii mele, care nu e totuna cu un job, ca atunci ar fi altceva. Atata timp cat nu ne mananca din timpul petrecut impreuna, n-are de ce sa-l deranjeze. La voi cum e?  Va trage careva de maneca sau blogariti in liniste?

7 comentarii:

  1. Si eu bloggaresc cel mai adesea in timpul in care nu e cu mine sau in care e ocupat la randul lui cu altceva. Sotul imi citeste blogul, ba chiar il si recomanda altora :-)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu ma trage nimeni de maneca, ca io stau in casa numa in chilotei. Nevasta din dotare citeste blogul, foarte rar com,enteaza, dar il recomanda si altora. Am batut-o la cap, si de-abia si-a facut si ea un blog foto, dar la care nu a mai pus nimic de mult timp.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu scriu printre picaturi, nu am timp mult la dispozitie plus ca sotia ma streseaza ca imi pierd timpul aiurea cu blogurile.
    Cateodata ma interb si eu daca nu cumva ea are dreptate.

    RăspundețiȘtergere
  4. In general cunoscutii si apropiatii mei nu citesc blogul meu.
    De scris scriu cand am chef.

    RăspundețiȘtergere
  5. Consortii nostri sunt foarte incantati de blogulet si ne incurajeaza! Nu stim cat de mult citesc, dar uneori le citim noi cate ceva, atunci cand suntem foarte incantate de produs :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Sinceritatea de pe blog dauneaza grav relatiei,da,mai ales cand ai ales pe cine nu trebuie.
    I-am lasat adresa blogului si l-a citit pagina cu pagina.Nu-l interesa pentru ca,il depasea activitatea mea de jurnalista,dar mai tarziu se folosea de ce aflase ca sa ma santajeze.
    Mi-am amintit atunci de violarea brusca pe care parintii o provoaca citind jurnale si tare m-a durut.
    Cu experienta asta,am invatat ca acela de langa,daca nu-i potrivit,nu trebuie sa stie totul.

    RăspundețiȘtergere
  7. Dupa cum bine stii, noi suntem aman2 cu bloguri, asa ca nu ne deranjeaza nimic. "Blog-uim" de fiecare data cand avem ocazia fara ca celalalt sa se supere sau sa fie deranjat!

    RăspundețiȘtergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...