marți, 30 august 2011

Cica EDC...ce-o fi si asta?


M-am lamurit in cateva clipe citind articolul lui Gabi Iosa (adica Iosazaur, in limbaj blogosferic). EDC= Every Day Carry...chestiile alea pe care le cari zilnic cu tine, oriunde ai merge, fara de care nu faci un pas in exteriorul locuintei, decat poate atunci cand duci gunoiul, dar nu e o regula nici asta. Ma pregateam sa-i raspund intr-un comentariu, cu liniute...zbang, zbang, zbang! Cand colo, ajung la partea cu nominalizatii invitati sa preia leapsa si vad o Andree si alta Andree...dau click si vad ca una din ele sunt eu, asa ca n-am ratat ocazia si am dat fuguta la o tigara si m-am apucat repede de scris, ca asta e o leapsa din aia la care poti da raspunsul fulger, nu trebuie mult timp de gandire. Cu scuzele de rigoare, eu o public abia azi. Asadar, iata care sunt EDC-urile mele
1.       Copilul- fara, n-am mai iesit de muuuult, de cand s-a nascut
2.      Tigarile si bricheta (ca nu se poate una fara cealalta)
3.      Telefoanele
4.      Banii, daca ii am (dar daca nu-i am, nu prea imi vine sa ies din casa)
5.      Sacosa care contine- o carte, un scutec, apa, biscuiti sau altceva de rontait si jucarii
6.      Ar trebui sa mai adaug si capul, dar pe-asta uneori il mai uit pe-acasa.

Nu-s multe, dar sunt organele mele detasabile...nu le pot separa de mine, formam un intreg. Cu siguranta aveti si voi macar cateva chestii din astea EDC. Sa nominalizez eu sau sa va las sa raspundeti care cum vreti? Hmmm...hai totusi sa fac strigare catre Loopoo, fetele din Casa Cu Nuci (am eu o banuiala ca ele au niste EDC-uri interesante), Ioana, alta Ioana, Florentin, Sfbacterie, Devo, Andres, Zina si l-as adauga si pe Mircea Vladut, dar el nu e cu lepsele, asa ca il rog macar sa-mi raspunda aici, sub forma de comentariu.

8 comentarii:

  1. Andreea, sunt cam aceleaşi ca la tine, mai puţin ţigările, bricheta şi scutecul !

    RăspundețiȘtergere
  2. Deci trebuie scrisa serios, nu comentariu! OK!

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai si cheile de la usa, presupunand ca nu mai ramane nimeni acasa?

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Derscanu: Ai dreptate...le-am uitat! Ca nu plec fara ele chiar de ramane cineva, adica sotul, acasa.:))

    RăspundețiȘtergere
  5. ehe,multam am si eu edc-uri.
    cam multe....deseara vin cu ele.

    RăspundețiȘtergere
  6. Trebuie sa scriu articol? Ca, daca e, maine, acuma sunt obosit... Desi as avea ceva de scris!

    RăspundețiȘtergere
  7. @ Lillee: Pai, mai mereu e nevoie de bani...

    RăspundețiȘtergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...