miercuri, 3 august 2011

Mai enerveaza pe careva chestia asta?

De cand Facebook-ul a introdus sistemul de verificare pe baza de litere, mi-e si sila sa postez cate un link…dar nah, de nevoie, o fac si pe asta. As putea suporta daca acele cuvinte sau combinatii de litere ar fi clare, dar uneori sunt atat de indescifrabile, ca trebuie sa schimb combinatia de 10 ori pana nimeresc ceva cat de cat lizibil. Am mai intalnit si pe bloguri, am avut chiar si eu fara sa stiu, la un moment dat, pentru cititori, ca mie nu-mi aparea si de aia a ramas activata o vreme. Dar macar pe bloguri (in blogspot) sunt litere perfect descifrabile, nu ma enerveaza intr-atat incat sa reclam…eh, am mai reclamat eu pe unde m-am simtit mai de-a casei. In fine…

4 comentarii:

  1. Si pe noi ne scoate din minti treaba asta! O data a trebuit sa incerc de vreo sase ori sa postez ceva, pentru ca nu intelegeam ce scria acolo :)) Plus ca de multe ori sunt litere sau simboluri pe care nu le ai pe tastatura...

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce sa faci, fiecare face ce vrea cu proprietatea lui, asta e, daca vrei sa postezi ceva = PERSEVEREAZA....si pe mine ma scoate din rabdari, dar mi-a placut sa te mai agit putin, sa ai o zi frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  3. Stiti care e culmea? Azi vad ca au scos-o, mie nu-mi mai cere...or fi tras cu ochiul pe blogul meu?:)))

    RăspundețiȘtergere
  4. Treci pe la Plantatia mea cu cartofi si depune o plangere.
    CE face Domnu' Z mi se pare un abuz.

    RăspundețiȘtergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...