luni, 29 august 2011

Dupa week-end, iar a venit nesuferita zi de luni (cine stie, cunoaste)


Week-end-ul s-a dus, s-a dus...acum o luam de la-nceput...pacat, imi placuse acest week-end, desi nu pot spune ca am facut ceva mai deosebit, dar prin atmosfera, prin simplul fapt ca suntem impreuna, este special...inca de aseara simteam o parere de rau ca vine luni si ma lua deja dorul de EL. Desi pana acum era firesc sa ma fi obisnuit, nu intotdeauna scap de senzatia asta si, pe de alta parte, ma bucur ca e asa...daca imi lipseste, inseamna ca focul e aprins, nu?
Totodata, dupa saptamana grea pe care am avut-o, desi inca nu am terminat tratatmentul micutei, week-end-ul a picat ca o oaza de relaxare, moment de respiro, de refacere a fortelor. Saptamana aceasta nu stiu cum va fi...doar maine si vineri avem doua sarbatori in familie, dar banii lipsesc si ma tem ca nu voi reusi sa le ofer macar un tort la amandoi. Dar se poate sarbatori si fara tort, armonie sa fie si...sanatate.
Azi ma simt optimista totusi, si sper sa va transmit si voua cate o picatura din el, avand grija sa pastrez totusi si pentru mine. Am chef de plimbari in alte zone decat cele pe care le bantui in fiecare zi. Dar iar au scumpit astia cartelele de metrou si parca nu-mi vine sa ma mai plimb. O voi face, dar poate in alta zi...vreau sa simt viata, sa iau pulsul orasului, sa imi delectez privirea cu locuri noi si frumoase. Si parca as avea chef si de ceva noutati in garderoba, dar astea clar vor trebui sa astepte mult si bine.
Gata cu vorba, sa trecem la treaba! O saptamana splendida tuturor!

6 comentarii:

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...