sâmbătă, 6 august 2011

La cumparaturi (leapsa)

Fiindca am primit o invitatie de la Zina pe care am intarziat destul de mult sa o onorez, imi fac acum datoria si raspund. Si Devo mi-a facut aceeasi invitatie. Fetele n-au stiut ca eu nu prea le am cu domeniul asta, decat in ceea ce priveste mancarea si cartile. Asadar, iata ce am raspuns:
1.Cu cine îţi place să mergi la cumpărături?
Pana acum ceva timp, cu sotul…de cand cu bebe, ma zoreste mereu si acum pot spune ca prefer singura, sau cu el, dar fara bebe dupa noi.
2. Te laşi influenţată atunci când cumperi ceva?
De cele mai multe ori da…dar depinde despre ce cumparaturi este vorba.
3. Cât rezişti la cumpărături?
Intr-o librarie…cat de mult. De fapt si in rest…pana ma dor picioarele…bani sa fie, ca gasesc eu ce sa cumpar.
4. Pentru tine cumpărăturile sunt un mod de a te relaxa sau un rău necesar?
Si, si…depinde de cumparaturi…unele sunt de nevoie, altele de placere.
5. De obicei te abaţi de la lista de cumpărături?
Daca am cu ce, normal….lista e de obicei ca sa nu uit ce trebuie neaparat sa cumpar. Daca bugetul e limitat, eventual mai tai de pe lista.
6. Iţi place să cumperi şi pentru cei dragi sau ţi se pare un calvar acest lucru?
Imi place, dar ma izbesc de o nehotarare generata de gandul ca poate nu va placea lucrul cumparat de mine.
7. Crezi că uneori exagerezi când vine vorba de cumpărături?
Uneori da, si constientizez asta.
8. Eşti un vânător de reduceri/promoţii?
Doar daca produsele imi sunt necesare sau le folosesc in mod curent. Si bineinteles, bugetul e un factor important. Daca e consistent, normal ca voi cumpara doua la pret de unul, chiar daca am achizitionat recent produsul respectiv.
9. Ce trebuie să aibă un magazin ca să te atragă ?
Preturi mici, produse de calitate, o asezare cat mai aerisita a rafturilor, ca sa nu ma calc pe bombeu cu altii.
10. Ce magazine ţi se par respingătoare?
Cele ingramadite
11. La ce articole ajungi de fiecare dată când faci cumpărături?
Aici, Zina a dat exact raspunsul pe care l-as fi dat si eu, incat m-am gandit daca sa sterg sau sa las asa…am sters si scriu si eu inca o data…CARTI.
12. Ce nu-ţi place să cumperi deşi ştii că acele lucruri sunt indispensabile?
Hmmm…nu cred ca exista asa ceva
13. La cumpărături ţi se întâmplă adesea să…
Zabovesc minute in sir in fata unui raft, nestiind ce bulion sa aleg sau ceva in genul asta.
14. Descrie în trei cuvinte felul în care eşti tu prin magazine
1.Enervanta 2.PLictisitoare 3.Cheltuitoare.
15. Sfatul tău pentru alţii când vine vorba de cumpărături ar fi…
NU, sfaturi nu dau, ca nu-s capabila.

2 comentarii:

  1. Nu eşti capabilă, dar măcar eşti sinceră ! Mulţumesc că ai răspuns invitaţiei şi mă bucur că, deşi ai un bebe mic, găseşti timp şi pentru blogging. E bine, te mai destinde.
    Multă sănătate şi putere !

    RăspundețiȘtergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...