luni, 29 august 2011

Filme si carti

Cu filmele nu prea le am eu…cel putin in ultimul timp, de cand mai mult citesc, televizorul a ramas undeva pe fundal. Iar pe net, nicio sansa sa rezist sa ma uit la un film…clar, nu reprezinta una din pasiunile mele. Se intampla sa ma mai uit la cate un film, dar dupa cum spuneam, in ultimul timp e ceva rar. Si nici in trecut nu ma omoram prea mult dupa ele. Irina m-a provocat sa fac un top al filmelelor care bat cartile dupa care au fost ecranizate. Greu, pentru ca in opinia mea, cartile sunt mai bune decat filmele, pentru simplul fapt ca vizualizez asa cum vrea imaginatia mea, urmand tiparele urzite de autor. Dar, pentru ca leapsa e leapsa, trebuie oarecum sa ma conformez si, chiar daca nu sunt de parere ca sunt mai bune decat cartile, totusi cel mai mult mi-au placut urmatoarele ecranizari
Heidi, fetita muntilor (o carte si un film pe care le-as regusta oricand, chiar daca am crescut)
La rascruce de vanturi
Jane Eyre
Interviu cu un vampir (pe vremuri, am cochetat putiin cu literatura de gen, acum insa nu ma mai tenteaza)

Altele nu-mi mai amintesc, asa ca imi cer scuze ca nu doar pare, ci este un top neterminat. Insa nefiind un punct forte al meu, ma bucur ca am reusit sa scriu si atat.

5 comentarii:

  1. Eu citesc acum "Nisipurile miscatoare"...dar cel mai mult mi-a placut "Misterul camerei galbene" :d

    RăspundețiȘtergere
  2. Unele filme sunt atat de bine realizate incat ar bate lejaer o carte, problema este ca nu toate filmele au si o carte in spatele lor, sau in fine, nu am auzit de carti pentru filmele:
    etajul 13, Inceptions, Forest Gamp, etc.
    In general sunt un mare iubitor de filme, insa nu orice tip de filme, ci cele ce aduc in discutie lucruri interesante, lucruri noi, imaginatie si stiinta. Filmele de comedie, actiune sau horror nu ma atrag deloc, sa nu mai vorbesc despre cele din fapte reale, care sunt un fel de barfa gen big-brather.

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Goda: Multumesc de recomandari...de adaugat pe lista de dorinte.:)

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Derscanu: Doar unele filme au la baza carti. Pe altele nu mi le-as inchipui sub forma de carte.

    RăspundețiȘtergere
  5. Parfumul lui Puskind. Filmul e mult mai bun decat cartea... imaginile au reusit sa surprinda mai multe decat au surprins cuvintele :)

    RăspundețiȘtergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...