joi, 11 august 2011

Ganduri de dimineata


Ieri am perceput racoarea si ploaia ca pe o binefacere a naturii…stiu ca a fost din cauza starii convalescente in care m-am aflat. M-am multumit cu ce mi s-a oferit, si nu am cerut nimic in plus, doar datorita faptului ca nu ma mai simteam rau. Iar aerul racoros parca ma revigora. Azi, spre deosebire de ieri, mi se pare frig de-a binelea. Cred ca putem sa ne punem pofta in cui de balaceala in piscina saptamana viitoare. Chiar daca se incalzeste afara, apa va fi rece. Deocamdata, am destule de facut prin casa incat sa nu simt lipsa plimbarii prelungite. De iesit tot iesim, dar pe scurt…nici vorba de parc se-ntelege, nu de alta, dar iar raman fara haine si incaltaminte curata pentru cea mica, pentru ca, in ciuda protestelor mele, tot baltile si noroiul sunt mai atractive.
Cat despre mine, azi ma simt perfect, nicio reminescenta a starii febrile, ma simt in forma sa zicem. Si, probabil, voi uita din nou, in cateva zile, sa am mai multa grija de mine, ca asa-i omul.
Loopoom-a facut sa-mi fie si mai dor de mare, acum ca s-a intors si s-a apucat de povestit. Poate la anul, voi fi mai norocoasa. Apropo de mare, daca sunt norocosi ce isi petrec week-end-ul pe litoral, azi incepe Gaudeamus Mamaia 2011…targ de carte, se-ntelege si nu numai. Va avea loc o expozitie avand ca obiect istoria Cazinoului din Constanta…frumos, ii invidiez pozitiv pe cei ce vor avea ocazia sa calce portile targului.
De luni, intram si noi in concediu, o saptamana. Si, din nou, la Bacau…unde altundeva?Poate imi conving sotul sa-si mai ia o saptamana la intoarcere, desi nu cred ca o va face, caci vrea sa-si mai lase zile sa aiba la nevoie.
Dar ma bucur ca totul e bine…chiar si cand nu se intampla nimic, tot bine e…

2 comentarii:

  1. Vino, bre, in tabara, ca nu costa mult - 360-370 de lei de caciula, 6 nopti cu cate trei mese foarte bune, pe zi. Puteti veni toti trei, si mare lucru pe acolo nu mai cheltui, preturile sunt cu maxim 50 de bani mai mari la chioscuri ca la Bucuresti.

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Loopoo: Te cred ca nu e scump, dar eu nu dispun nici de atat in plus...

    RăspundețiȘtergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...