vineri, 5 august 2011

Intrebari pentru cititori

De data asta as vrea sa va intreb ce nu va place aici, in ceea ce priveste structura blogului…Ce anume vi se pare prost pozitionat, ce ati dori sa fie asezat mai in prim plan?... din pacate, posibilitatile nu sunt nelimitate in blogspot…insa, totusi, as vrea sa stiu ce sectiune de pe bara laterala ati vrea sa fie mai vizibila, ce nu am si v-ar place sa am etc. Acum ne ocupam de design…de continut, aici stiu ca nu va bagati si-mi suportati tot…si mai bun si mai rau, ca deh, nu in fiecare zi are omul inspiratie pentru ceva cum trebuie. Stiu, am un blogroll foarte lung, doar Mircea Vladut ce ma depaseste dintre cunoscutii mei, dar ce sa fac daca sunt bloguri multe care imi plac si de care as uita daca n-ar fi trecute acolo. Ar mai fi de adaugat vreo cateva, dar am zis sa nu exagerez.

9 comentarii:

  1. Uite aici un sfat util pentru lista cea lunga.
    http://www.blog-help.net/2010/11/cum-creez-o-lista-de-linkuri.html

    Si multe altele si altele despre platforma ta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Personal te-aș sfătui să migrezi către wordpress, este mult mai ușor de utilizat. În rest, nu aș avea ce să spun, nu mă deranjează nimic deoarece eu te am în reader, îți citesc articolele de acolo și intru doar când am ceva de comentat. Seară bună :)

    RăspundețiȘtergere
  3. M-ai facut sa numar link-urile de la mine si de la tine si... ai dreptate.
    As sugera ca la comentarii sa setezi sa apara o fereastra tip pop-up. Parca asa tin minte ca e posibil in blogspot. Mi se pare mai usor si mai rapid atunci cand faci comentarii si citesti mai multe articole pe rand. Eu citesc articolele tale dimineata, insa nu pot comenta pe ele decat de acasa.
    In rest nu am alte sugestii.

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Mircea Vladut: Ai avut rabdare? :))) O data parca numarasem vreo 70 pe vechiul tau blog.
    Am retinut ca nu poti comenta de la serviciu, nu-i nicio problema, eu stiu ca ma citesti "sdin umbra" :)

    RăspundețiȘtergere
  5. @ NightOn: Probabil ma voi muta in wordpress, dar momentan mi-e lene. :)))

    RăspundețiȘtergere
  6. La lista de blogroll poti sa ii dai sa iti afiseze primele 5 sau 10, in functie de ultima actualizare sau alfabetic si scapi de lista kilometrica.

    PS: si sa iti aliniezi scrisul sa para mai compact ( parerea mea )

    Te citesc oricum!

    RăspundețiȘtergere
  7. @ Andreea: la 63 (de la mine) m-am oprit.

    RăspundețiȘtergere
  8. @Andreea Toma: Ți-ar lua 5 minute (după ceas) să faci mutarea asta :))

    RăspundețiȘtergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...