vineri, 6 mai 2011

Am fugit la Kilipirim!


Ziua mi-a inceput excelent...cum am deschis ochii si am vazut cele cateva raze de soare, mi-am zis ca vremea tine cu mine...toata noaptea, mi-am planificat drumul pana la Kilipirim, inclusiv traseul prin statiile de metrou...pe unde mi-e mai usor sa merg cu caruciorul cand schimb magistralele, ba chiar imi imaginam si cum voi aseza umbrela in asa fel incat sa nu o ude ploaia pe cea mica...si uite ca din fericire, nu mai ploua...nu stiu cat va tine vremea asa, dar sper macar pana la intoarcere....
Am niste emotii...de parca as merge la examen...voi cauta si o carte de specialitate, dar mai ales din cele pentru sufletelul meu...inca nu stiu daca ma voi ghida dupa lista sau dupa instinct...probabil si una si alta...regret doar ca nu dispun de mai multi bani, caci asa imi va fi foarte greu sa ma hotarasc...
Asa ca, in aceasta dimineata lipsesc de la pupitru...revin dupa pranz...

2 comentarii:

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...