marți, 24 mai 2011

Carti de vacanta, de la Nemira





Nemira
Saptamana aceasta Nemira ne invita sa achizitionam carti numai bune de citit in vacanta. Sunt 132 de titluri cu o reducere de 45 %, multe din ele sunt carti foarte bune...eu am ochit deja cateva pe care le vreau...de fapt le doream de ceva timp, doar ca mi se pareau cam scumpe. Acum insa, le pot cumpara cu 20 de lei sau chiar cu 12 lei. Ma refer in special la cartile autoarei Sveva Casati Modignani,
cea care a scris si Vanilie si ciocolata, pe care o am deja in biblioteca.
Va mai recomand

Saptamana trecuta a fost dedicata suspansului si am reusit sa imi iau cateva carti la preturi foarte accesibile. Acum, pretul lor a crescut putin, caci a trecut promotia, si sunt satisfacuta ca am facut achiziitiile la timp. Asa ca, daca va face cu ochiul vreo carte, nu pierdeti ocazia de a o cumpara la un pret redus. Preturile afisate sunt valabile doar pentru comenzile facute pe internet, nu sunt aceleasi in librarii.
Daca pana acum ma documentam pe site si imi faceam o lista, apoi mergeam la editura sa le iau, acum comand direct pe internet si le ridic de la sediu. Am avantajul de a locui nu foarte departe si asa economisesc costul serviciului de curierat.

Un comentariu:

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...