luni, 2 mai 2011

A trecut...


A trecut week-end-ul, cu vreme preponderent frumoasa, de care ne-am bucurat cum am putut, culegand lalele printre cativa stropi razleti de ploaie, rupand crengute de liliac, jucandu-ne in nisip, plimbandu-ne sau prin trafic, injurandu-l pe Prigoana junior pentru care semnul cu cedeaza trecerea reprezinta probabil niste hieroglife indescifrabile...
A trecut si nunta regala si comentariile legate de ea incep sa piarda din intensitate...
A trecut si 1 mai, zi pe care, sincera sa fiu, nu am simtit-o ca fiind de sarbatoare
in adevaratul sens al cuvantului. Nu am facut ceva cu mult mai deosebit decat as fi facut in orice alta zi de week-end, dar nici atmosfera in oras nu mi s-a parut prea speciala, cu exceptia steagurilor de pe Kisseleff si a steguletelor arborate pe trolee. Am petrecut prima parte a zilei in Herastrau, am facut o scurta plimbare cu trenuletul...imi pare rau ca n-am ajuns la debarcader sa vad romanasii cum stau puhoi la coada, ca oriunde unde se da ceva gratis. N-as fi stat la coada nici sa ma bati, nu mi se pare o suma atat de mare incat sa nu ti-o permiti intr-o zi fara gratuitate...dar...asa e la noi, cand e ceva gratis, apare si multimea. Ce mi s-a parut interesant, si imi pare rau ca n-am avut cu ce fotografia, a fost un aranjament realizat la intrarea dinspre Piata Charles du Gaule. 3 amplasamente ce faceau referire la Emily Bronte, la Agatha Christie si la Sophie, fiecare cu elemente specifice epocii in care au trait si au creat acestea, incat cu un strop de imaginatie le puteai vedea pe Emily Bronte asezata la masuta, muindu-si penita in calimara cu cerneala, pe Agatha Christie in fata masinii de scris, iar pe Sophie, cu harpa in mana, glasuind in fata multimii...colile albe pareau ca asteapta cuvintele sa se astearna pe ele...frumos, pentru cine avea ochi sa vada...insa nu am vazut pe nimeni oprindu-se macar cateva clipe in dreptul lor, spre a privi si a citi cele scrise...
Hai ca a trecut..gata, incepe o saptamana noua...poate mai buna, poate mai rea...habar n-am...voi incerca sa o fac cat mai placuta...va doresc si voua sa incercati!...

3 comentarii:

  1. Eu chiar nu am avut tupeu sa scriu de si pe 1 Mai... Inafara de mirosul insuportabil de carne arsa (gratar), parca aceasta sarbatoare nu are alta noima, alt scop... Vama veche si Gratarul sa traiasca de 1 Mai. Bine ca te-ai putut relaxa in parc si te-ai bucurat de vremea preponderent frumoasa ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim pentru urare, sper sa ai o saptamana placuta

    RăspundețiȘtergere
  3. Multam' pentru urare.Sa ai o saptamana plina de inspiratie !

    RăspundețiȘtergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...