luni, 16 mai 2011

De ce am bateriile descarcate

Stiu ca traim in Romania, si libertatea e inteleasa ca fiecare face ce il taie capul, indiferent daca deranjeaza sau nu pe ceilalti...si daca tot sunt libera, apoi pot sa ma revolt. Va ziceam de dimineata ca o parte din baterii mi s-au descarcat, urmand sa revin sa va explic de ce...o scurta trecere in revista a orelor de somn- vineri m-am culcat pe la 4 dimineata, sambata am dormit de la unu la doua noaptea apoi de la 5 jumate la 8 jumate...deci se intelege cam in ce fel aratam.
Si o parte din vina pentru noptile mai mult albe ce le-am avut o poarta motociclistii figuranti...copilasul se mai trezeste noaptea, dar adoarme la loc...ei bine, noptile astea, cum o puneam sa doarma, cum treceau 2-3 din astia, paraind motoarele intr-un hal ce ar fi trezit si mortii...ce naiba le fac de paraie si trosnesc asa, nu stiu...dar ma mai intreb unde o fi politia si de ce le permite sa faca astfel de zgomote in plina noapte, trezind cartiere intregi. Si eu stau intr-o zona unde de regula e galagie, copilul e obisnuit cu zgomote, dar nu atat de puternice, de-ti sare inima din piept.

2 comentarii:

  1. Baga niste cuie in asfalt, fir-ar starea lor a dracu de donatori de organe!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu prea ai ce le face... Fac și ei ce-i duce mintea, neinteresându-i dacă deranjează pe alții sau nu. Și eu locuiesc într-o zonă foarte zgomotoasă dar parcă e prea de tot când apar ăștia cu motoarele lor...

    RăspundețiȘtergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...