miercuri, 25 mai 2011

Uimitor!


Pana acum cateva minute stateam cu nasul in carti (nu de placere, de nevoie), lumina soarelui se reflecta usor printre rufele intinse la uscat...fara sa privesc, simteam ca afara e luminos, cald, o veritabila zi de vara. Auzeam eu un fasait, dar cu lucrarile din zona nu mai dau atentie tuturor zgomotelor decat daca devin agasante. Si la un moment dat m-am ridicat de pe pat sa imi dezmortesc putin oasele si...am privit instinctiv pe geam...
o ploaie deasa se revarsa in ciuda soarelui ce stralucea perfect normal pentru un moment de dupa-amiaza...vantul era si el destul de puternic, fluturand frunzele si chiar crengile copacului din dreptul geamului (inca nu am descoperit cum se numeste)...am privit plina de incantare si de uimire...o ploaie atat de puternica insotita de soare cred ca nu am mai vazut de mult...asta daca am vazut vreodata. E minunat...chiar daca peisajul asupra caruia se revarsa nu are detalii prea pitoresti.

5 comentarii:

  1. Stii ce mi se pare mie interesant? Ca in copilarie ma scoteau din sarite descrierile, abia asteptam sa ajung la actiune. Si chiar ma gandeam sa scriu despre asta, caci ori e o dovada ca am imbatranit (dar nu cred), ori ca s-a schimbat ceva in interiorul nostru. Parca prea multa lume observa natura. Si parca e o forma de revelatie.

    RăspundețiȘtergere
  2. De la atata citit o sa omiti sa vezi si cum treca anotimpurile, nu numai fenomenele naturale :)))
    Ia zi, ce-mi recomanzi bun de la Bucifest? Ceva carti de-ale lui Freud gasesc pe acolo?
    Ca poate-poate oi ajunge si io pe acolo...

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Loopoo: Cred ca gasesti...sunt foarte multe carti, oferta e foarte diversificata, dar iti trebuie rabdare sa cauti ce te intereseaza. Iti vand un pont: cauta mai intai pe net-carti, autori, vezi la ce editura e si iti e mai usor-te duci cu lista, ca mine. :))) Plus ca eu deja studiasem de mai mult timp cartile de la diverse edituri si stiam cam ce as vrea, aveam carti ochite din timp. Altele s-au lipit acolo de mine.

    Dar sa stii ca nu citeam d-astea de placere, lucram la disertatie. :(

    RăspundețiȘtergere
  4. Pai io gasisem ceva online, dar ma gandeam ca daca tot ma duc... Oi vedea ce-oi face :) Mersi de sfaturi !

    RăspundețiȘtergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...