miercuri, 18 mai 2011

Daca am putea citi gandurile...


Cred ca nu este om care sa nu-si fi dorit macar o data sa poata citi gandurile altcuiva...in anumite momente, o astfel de insusire ne-ar fi necesara, ne-ar putea deschide ochii asupra anumitor aspecte, ne-am putea feri de cei care au ganduri nu tocmai bune in privinta noastra...si totusi...daca am avea aceasta capacitate, viata noastra ar deveni insuportabila...cate lucruri neplacute am putea afla...ar fi prea greu de indurat anumite adevaruri. Desi uneori ar putea fi amuzant,
alteori am putea fi dezamagiti de ceea ce am afla citind gandurile celorlalti...nu intamplator gandurile noastre le putem auzi doar noi...sub acest scut al tacerii, suntem protejati unii de ceilalti si uneori chiar de noi insine. Aceasta facilitate a vocii interioare este indispensabila...in lipsa ei, n-am mai putea inchega relatii...cand gandurile ne tradeaza sentimente nu tocmai favorabile, nu am putea fi acceptati...oricat de mult am tine la o persoana, sau oricat de mult am aprecia-o, imposibil sa nu avem la adresa ei macar un gand pe care n-am vrea sa-l auda. Daca gandurile ar putea fi citite, putini ar fi cei care ne-ar ramane aproape, s-ar naste prea multe conflicte...nu, nu am fi fericiti cu aceasta capacitate...poate de aceea nici nu o avem...

5 comentarii:

  1. Cand cip-urile ne-au fost implantate si programate, au stiut ei ce sa ne lase sa fim capabili si ce nu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pe cat de mult ne-ar placea cateodata sa fim musculite pe tavanul diversilor, eu cred ca asta e doar prerogativa lui Big Brother ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma, sa nu ma crezi paranormal, dar de multe ori simt cand cineva de langa mine nu e sincer, sau gandeste altceva decat spune. Sau cand cineva imi vrea raul. Simt asta, simt cand cineva e malefic si imi iau masuri. Dar gandurile nici n-ar fi bine sa le stim, pentru ca, vorba ta, de cele mai multe ori am fi dezamagiti. Plus ca unii barfesc doar in minte, dar actiunile lor sunt pozitive.

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Loopoo: Stiam eu ca ai tu ceva paranormal. :)))

    RăspundețiȘtergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...