marți, 24 mai 2011

La multi ani, Loopoo!


Astazi, prietenul meu/ al nostru Loopoo, implineste o frumoasa varsta...n-o spun care, il las pe el sa va zica. Asa ca nu puteam sa las nemarcat evenimentul si ii urez un blogaristic LA MULTI ANI!  Stiu ca el acum e ocupat, fie pregateste ceva bun de papa pentru invitati, fie a inceput dis-de-dimineata sa sarbatoreasca si nu mai nimereste tastele. Nu vreau sa cred ca e la munca...asta nu e ceva demn de o aniversare. Petrecere frumoasa, Loopoo! Si sa ne povestesti cum ai sarbatorit...si eventual ce ai gatit...

3 comentarii:

  1. Eu i-am transmis dis-de dimineata ,pe facebook .
    O fac ,insa si aici.La multi ani ,colegu!:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Va multumesc mult tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  3. treişunu, bre! n-am avut invitaţi, petrecerea se amână pentru sâmbătă pentru că doamna e plecată din ţară, dar am fost pe la ai mei şi am petrecut un pic cu ei. Îţi mulţumesc mult pentru articolul dedicat!

    RăspundețiȘtergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...