marți, 24 mai 2011

La multi ani, Loopoo!


Astazi, prietenul meu/ al nostru Loopoo, implineste o frumoasa varsta...n-o spun care, il las pe el sa va zica. Asa ca nu puteam sa las nemarcat evenimentul si ii urez un blogaristic LA MULTI ANI!  Stiu ca el acum e ocupat, fie pregateste ceva bun de papa pentru invitati, fie a inceput dis-de-dimineata sa sarbatoreasca si nu mai nimereste tastele. Nu vreau sa cred ca e la munca...asta nu e ceva demn de o aniversare. Petrecere frumoasa, Loopoo! Si sa ne povestesti cum ai sarbatorit...si eventual ce ai gatit...

3 comentarii:

  1. Eu i-am transmis dis-de dimineata ,pe facebook .
    O fac ,insa si aici.La multi ani ,colegu!:))

    RăspundețiȘtergere
  2. treişunu, bre! n-am avut invitaţi, petrecerea se amână pentru sâmbătă pentru că doamna e plecată din ţară, dar am fost pe la ai mei şi am petrecut un pic cu ei. Îţi mulţumesc mult pentru articolul dedicat!

    RăspundețiȘtergere

Roberto Bolaño - „Anvers” și nu numai

Sunt doar câteva luni de când am început să îl citesc pe Bolaño și nu mă pot opri. Îi mulțumesc pe această cale scriitorului Radu Găvan c...