miercuri, 18 mai 2011

Ma gandeam sa...


...imi fac o sectiune unde sa trec cartile citite in perioada 2010-2011. Poate si din urma, dar deja vad ca e lista cam lunga. Voiam sa scriu cate ceva despre fiecare, dar din cate se pare ar fi o munca destul de dificila. Sa le acord doar note, nu ar fi suficient. Totusi ar trebui macar cateva cuvinte la fiecare, iar la cele la care am scris o recenzie, o voi adauga...bag de seama ca nu e usor, caci am adunat ceva titluri. In orice caz, as vrea sa fac putina ordine in blog,  astfel incat cartile sa aiba locul lor. Voi ce spuneti legat de aceasta sectiune la care am inceput sa lucrez? V-ar interesa o simpla insiruire de titluri? ...vreti sa le dau note sau sa fac scurte recomandari? Va veti intreba ce sens are aceasta sectiune...nu vreau sa ma laud cu titlurile cartilor pe care le-am citit...pentru mine, e util pentru a tine minte mai multe despre ele, caci nu toate sunt atat de memorabile incat peste ani sa le povestesc si in somn, iar pentru voi, poate fi util atunci cand nu stiti ce carte sa incepeti, ca sursa de inspiratie, de idei de lectura. As putea sa fac lista doar pentru mine, dar m-am gandit sa o impart cu voi deoarece si eu gasesc utile astfel de recomandari. Ce parere aveti?

3 comentarii:

  1. Este o idee foarte bună. O sugestie dacă îmi permiți, la cele care sunt și în format electronic să pui un link. Zi faină. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Uite la asta nu ma gandisem, dar am sa pun...:)

    RăspundețiȘtergere
  3. M-am conformat...pe masura ce citesc voi mai adauga.

    RăspundețiȘtergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...