luni, 16 mai 2011

Bine v-am regasit!


Mi-a lipsit blogareala, mai ales ca vineri au fost problemele care au fost...oare sa fi fost din cauza ca era vineri 13? Apoi week-end-ul a venit cu vreme mult prea frumoasa ca s-o petrecem in casa, asa ca natura citadina ne-a primit in bratele sale. Am ajuns pentru prima data la Gradina botanica din Bucuresti si m-am intors cu impresii mai mult decat placute...m-am simtit ca intr-un parc imens, nici nu am apucat sa o colind pe toata, dar cat am vazut a fost suficient sa ma convinga sa revin...flori, copaci infloriti, tot felul de arbusti...un peisaj superb...abia astept sa vina vremea trandafirilor...cred ca e ceva deosebit.
Atmosfera linistita, odihnitoare, verdele ce ne inconjura, mi-au dat o stare exceptionala...
Dar week-end-ul a plecat si eu am revenit cu o parte din baterii incarcate, cu altele descarcate (va povestesc mai incolo de ce). Sper sa nu mai apara probleme la blogspot...chestii de genul asta ma pot determina sa ma mut...dar, sa vedem ce va mai fi de-acum incolo. Pana la urma, nu stiu daca mutarea e o solutie...pot aparea probleme si in alta parte...dar, nu ma pronunt acum. Mi-am facut eu si pe wordpress, dar nu am scris nimic acolo...daca ma decid, am unde sa ma mut...dar asta ar implica mai multe schimbari asupra carora nu sunt decisa. Cand mi-am facut eu blogul, nu stiam ca ii pot da o denumire diferita de nume sau de nickname. Apoi m-am gandit ca as vrea un titlu mai interesant, dar nu m-am gandit si care ar fi asta...in fine, om trai si om vedea.
Sa aveti o saptamana linistita!

2 comentarii:

  1. Ciudat a fost ca noi ne-am mutat de pe wordpress pe blogspot, pentru ca acolo panoul de administrare era nesatisfacator (parerea noastra). Ar fi tare sa revenim :)))))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi se pare mai usor de navigat in blogspot, are partile lui bune, dar si parti proaste...momentan insa, stau aici...poate urmez sfatul Mitzei si ma trec pe .ro... inca nu sunt pregatita de o schimbare. :)

    RăspundețiȘtergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...