miercuri, 18 mai 2011

Cum este posibil?...


...ca un monstru de om ce si-a ucis ingerasul de copil, intr-un moment de asa-zisa nebunie, sa-si poata povesti fapta cu nonsalanta, nestingherit, la un pseudo-canal tv? Eu nu sunt de acord ca nebunia, fie ea temporara sau definitiva, sa constituie o scuza, inlaturand pedeapsa...astfel de oameni sunt foarte periculosi si ar trebui inchisi, izolati de societate...fapta comisa nu se poate sterge, indiferent de cauzele ce au stat la baza comiterii ei. Eu nu as acorda clementa unor astfel de indivizi, dar, deh, exista acele drepturi ale omului care li se respecta, chair daca ei le-au incalcat fara nicio remuscare...si-apoi sa povestesti despre crima ingrozitoare pe care ai comis-o ca si cum ai explica reteta salatei orientale...nici nu pot sa calific, nu-mi gasesc cuvintele potrivite pentru a-mi exprima indignarea.

5 comentarii:

  1. Se pare ca posturile TV isi fac audienta pe teme de genul, iar noi cei ce reprezentam audienta nu suntem decat niste necrofagi ai sufletelor. Consumam astfel de stiri, si de aceea sunt mediatizate. Cat despre specimenul ne-uman respectiv nu inteleg de ce nu a fost linsat pana sa intre in adapostul arestului...

    RăspundețiȘtergere
  2. România, trezește-te..
    @@ Off Topic: super campania cu AICI nu se plagiază

    RăspundețiȘtergere
  3. Mai draga, tu-l compari pe dezaxatul ala cu mirobolanta mea reteta? :)))))))

    RăspundețiȘtergere
  4. Multe sunt posibile. O minte normala nu poate intelege mintea bolnava, iar mintea bolnava vede normal ceea ce restul vede anormal.

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Loopoo: Mea culpa. :))) N-a fost cu intentie. :)))

    RăspundețiȘtergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...