marți, 17 mai 2011

Aseara, in asteptarea ploii


Ce peisaj sublim...vantul impinge frunzele si crengile copacilor intr-o singura directie, facandu-le sa para paralele...verdele frunzelor profilat pe fundalul cerului albastru spre vanat capata o nuanta usor argintie...mai lipseste ploaia, dar ea nu catadicseste sa apara, desi atmosfera e mai mult decat prielnica pentru ea...pe masuta ma asteapta o carte cu intamplari stranii, o carte a carei descriere mi-a placut, am cumparat-o, iar apoi am descoperit ca face parte din colectia de carti pentru copii si adolescenti...
nicio problema, o reintoarcere in timp, fie ea si prin intermediul literaturii, e oricand binevenita...ba chiar si vremea dinaintea furtunii ma duce nitel cu gandul la copilarie, dar si la vremurile cand, proaspata mamica, fugeam din parc sa nu ma prinda ploaia spre un loc unde sa ma adapostesc...acum e mai simplu...studiez bine cerul inainte de a pleca de acasa, caci distantele mai mari nu mi-ar permite sa ajung acasa inainte de venirea ploii...dar imi place sa ies in fata blocului inainte de ploaie...inaintea unei ploi de vara, binefacatoare...sunt singurele ploi care imi plac, ba chiar ma fascineaza...imi place sa le privesc si nu mi se par triste...apoi, natura spalata emana prospetime...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...