vineri, 20 mai 2011

Week-end-ul in care se sfarseste lumea


Poate stiati deja, daca nu, aflati acum...maine vine sfarsitul lumii...asa ca tineti-va bine, incheiati-va socotelile, caci gata, atat ne-a fost...Ma amuza stiri de genul asteia, au fost atatea, incat nici daca ar fi adevarat nu as crede, dar, in primul rand, nu cred ca oamenii vor cunoaste dinainte cand va fi momentul final. Asa ca, eu va doresc un week-end minunat! Incarcati-va bateriile pe unde puteti pentru a face fata saptamanii care urmeaza. N-am avut timp sa scotocesc dupa informatii pentru a va oferi cateva sugestii de petrecere a timpului liber, dar sunt sigura ca veti gasi modalitatile cele mai placute.

4 comentarii:

  1. Ia uite mai, maine e sf lumii si eu azi lucrez! :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Bai ,ce chestie si eu nu am fost se platesc net-ul ! Se sfarseste lumea si eu raman cu datorie. Gata am fugit sa-mi platesc abonamentul!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma gandeam si eu la un articol de genul asta si am concluzionat ca in fiecare zi o lume se sfarseste. Azi e sfarsitul lumii de ieri, maine va fi sfarsitul lumii de azi, poimaine sfarsitul lumii de maine. Zilnic cineva pierde pe cineva, lucru care reprezinta sfarsitul lumii lui. Zilnic ne schimbam viata atat cat sa para ca am aterizat intr-o lume noua. Asa ca probabil, maine o sa fie doar un banal sfarsit de lume, la fel ca oricare altul. Ne vedem intr-o lume mai buna pe duminca (sper). :)))))0

    RăspundețiȘtergere
  4. Cum zicea cineva, sfarsitul lumii e atunci cand mor eu. Asa ca maine va fi sfarsitul lumii numai pentru cei ce dau coltul maine, din diverse motive.

    RăspundețiȘtergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...