vineri, 20 mai 2011

Vreau putina liniste!


Nu stiu ce am, dar azi simt o tensiune la nivel nervos...sa fie de vina vremea, cu norii astia care s-au adunat si nu stii daca or sa se scuture ori ba, or poate zbarnaitul pickamerului pe care il audiez de cateva ore bune, fara incetare, si care ma impiedica sa ma concentrez?...Nu reusesc sa fac sinteze, nu reusesc sa citesc...mai ales ca pentru a citi cartea actuala am nevoie de un cadru linistit, unde sa nu aud decat melodia iubirii in cuvinte. Simt nevoia de liniste sau in orice caz, macar sa nu mai aud zdruncinatura asta...simt ca mi se zdruncina creierul. Nu ma simt in stare de activitati intelectuale...asa ca o sa-mi imbarc puiul in Peugeot-ul ei 105 (nu stiti care e?...caruciorul) si o sa ma indrept spre locuri mai indepartate de casa si sper eu, mai linistite...poate reusesc sa ma deconectez putin, in speranta ca macar la noapte va fi liniste...daca va fi ca asta-noapte, cand a duduit o masinarie pana dupa ora 1, cand in sfarsit, am adormit, in acordurile ei...e clar...nu mai termina astia o data pasajul asta?

8 comentarii:

  1. Fata, mai schimba-i si tu masina copilului! I-ai un Mini!

    RăspundețiȘtergere
  2. Aaa, de-aia n-aveai tu liniste: voiai sa citesti... :))))))))

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu numai...trebuie sa-mi fac lucrarea de disertatie...si nah, nu ma pot concentra sub nicio forma.

    RăspundețiȘtergere
  4. Are si mini, dar e mai confortabila asta mai mare. :)))

    RăspundețiȘtergere
  5. e de vina sfarsitul lumii care sta sa vina maine:P

    RăspundețiȘtergere
  6. Sa fie de vina prezicerea pentru maine!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Mai traiti? Sau am ramas singura pe lume? Poate visez eu iar lumea deja s-a sfarsit. :)))

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu, nu s-a sfarsit. Si eu m-am bucurat enorm cand m-am trezit si am vazut ca toate sunt la locul lor :)))

    RăspundețiȘtergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...