marți, 26 aprilie 2011

Hristos a inviat!


...Inca dainuie aroma sarbatorilor pascale, pe care sper ca toata lumea le-a petrecut frumos, asa ca v-am pregatit un articol cu miros de cozonac si pasca...dar, mai tarziu...Mi-a lipsit activitatea pe blog, dar nu am avut timp sa deschid calculatorul. Nu am petrecut in mod traditional (de fapt nu stiu ce mai inseamna acum traditional), nu ne-am infipt in mese interminabile, ci am profitat de vremea atat de placuta, am evadat din peisajul prafuit...ne-am plimbat, ne-am jucat, la tara, in parc si chiar la zoo. Am vrut sa schimbam decorul, mesele copioase nu au intrat in programul nostru...si a fost foarte bine. M-am intors cu forte proaspete, gata de munca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Un fel de come back deși n-am plecat nicăieri (despre cărți, școală și altele de-ale vieții)

Cam lungă pauză de blog, aproape două luni. Și asta pentru că programul meu este tot mai încărcat, fiică-mea a început clasa întâi, am intr...