marți, 19 aprilie 2011

Cer prea mult?


Incep sa cred ca am fost eu prost educata. Eu am invatat ca atunci cand ma intersectez cu o femeie gravida sau cu o persoana cu bebe in carucior, sa ii acord prioritate, sa imi ofer ajutorul daca e cazul...chestii din astea politicoase. Acum nu am pretentii de covor rosu in fata cand merg pe strada, da macar asa, putin bun simt, as vrea sa vad. Eu-una bucata mamica, plus caruciorul cu una bucata bebe mai marisor, trebuie sa astept sa treaca un card intreg de oameni daca e de traversat o portiune ingusta de trotuar, la fel la intrarea sau iesirea din magazin
(la casele de marcat nu mai emit nicio pretentie, e deja prea mult), trebuie sa stau la coada chiar daca imi urla copilul de plictiseala in carucior, trebuie sa astept 10 minute la posta ca sa primesc un formular, de sub nasul cocoanei de la ghiseu, desi am solicitat de cand am intrat, dar, na, e greu sa se intrerupa doua secunde sa mi-l dea. La aceasta faza cu posta, zic eu, s-ar impune si pentru o persoana fara copil dupa ea sa aiba prioritate, caci nu se compara doua secunde cu cateva minute bune in care tanti de la oficiu reuseste sa rezolve un client ce depune scrisori, anunturi, colete sau mai stiu eu ce. Dar stiu, deja am cerut prea mult.

4 comentarii:

  1. Treaba nasoala e ca trebuie sa te duci cu copil mic pe strada dupa chestii... Ce trimiti prin posta?

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu trimit nimic...platesc rata sau facturi...dar mai nou, cica nu se mai plateste lumina la posta, si a trebuit sa merg pana la podul Grant la casierie...dar parca totusi a fost mai placut decat sa fi stat jumatate din timp pe loc, la posta.

    RăspundețiȘtergere
  3. Repet... cei ce lucreaza la posta sunt formati la o scoala "speciala"... Restul nu au nici macar scuza de a fi "retarzi"...

    RăspundețiȘtergere
  4. Totusi, in lumea ireala de azi, nu poti sa te astepti ca cineva sa mai respecte pe altcineva. Si atunci ce poti sa mai spui de "intelegere"? Caci despre asta e vorba aici: intelegi ca unei femei cu copil ii e mai greu sa se plimbe pe strazi si atunci se spune ca esti politicos. Dar e vorba de intelegere.

    RăspundețiȘtergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...