miercuri, 1 iunie 2011

1 Iunie!- La multi ani copiilor de toate varstele!


Azi e o zi speciala in care sunt sarbatoriti copiii de pretutindeni...e ziua in care candva ieseam cu toata clasa, in parc, si desenam pe asfalt...asta e primul lucru ce imi vine in minte cand ma gandesc la ziua de 1 Iunie...O zi in care copiii sunt mai rasfatati de familie decat in alte zile, un prilej in plus de a primi jucarii, de a se bucura de faptul ca sunt copii...Voi incerca sa le insuflu fetelor mele entuziasmul pentru aceasta sarbatoare a copilariei, as vrea sa vada in ea mai mult decat jucariile primite drept cadou...vreau sa simta ca e o zi speciala, o zi doar a lor, in care, mai mult decat oricand, trebuie sa se bucure de copilarie.
Iar pentru noi, ceilalti, ce am depasit de mult acea frumoasa varsta, azi avem ocazia sa lasam la suprafata copilul din noi, sa-l sarbatorim asa cum se cuvine, caci copilaria noastra n-a murit, ea se afla in noi, in fiecare dintre noi salasluieste un suflet de copil, ce asteapta doar un semn sa iasa la iveala.
Va ofer cadou o melodie din care in copilaria mea nu am reusit sa invat decat refrenul...mi-a ramas in minte peste ani, mi l-am amintit mereu, iar acum doi ani, cand cea mare a avut prima serbare de sfarsit de an, am reascultat cantecelul in intregime, cu o emotie greu de transpus in cuvinte.

1.Dragi copii din lumea-ntreaga
Flori albastre, mandre flori                                   
Toate gandurile noastre
Se indreapta catre voi.

Refren:
Copilaria n-o vom uita
Nu ne mai intalnim cu ea
Copilarie noi te iubim
Mereu copii am vrea sa fim.

2.Daca-o jucarie draga
Din vitrina a disparut
Sterge lacrima pribeaga
Nu uita ca ai crescut.

Refren:
Copilaria n-o vom uita
Nu ne mai intalnim cu ea
Copilarie noi te iubim
Mereu copii am vrea sa fim.

3. Daca o tristete-apare
Peste chipul de copil
Cheama zambetul de soare
Cheama-o raza de april .

Refren:
Copilaria n-o vom uita
Nu ne mai intalnim cu ea
Copilarie noi te iubim
Mereu copii am vrea sa fim.

4. Dac-a ta invatatoare
Din nimica te-a certat
Nu uita ca pentru tine
Mama e cu adevarat .

Refren:
Copilaria n-o vom uita
Nu ne mai intalnim cu ea
Copilarie noi te iubim
Mereu copii am vrea sa fim. 

LA MULTI ANI, COPII!

4 comentarii:

  1. La primul ! iunie la scoala, s-au adus prajituri, dulciuri, si am mancat fiecare cate ceva din toate. M-am murdarit, frate, in ultimul hal, se cunostea ca acasa eram cocolosit. Aveam crema de ciocolata pana la urechi, si asa am stat pana au venit la pranz sa ma ia acasa.

    RăspundețiȘtergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...