sâmbătă, 11 iunie 2011

Ce mi-am luat de la Bookfest

Desi Bookfest si-a inchis portile de mai bine de o saptamana, pentru iubitorii cartilor, subiectul nu poate fi considerat unul expirat. In plus, dat fiind faptul ca au existat curiosi privind achizitiile mele, generate in principal de numarul mare de titluri, desi eu il consider destul de redus daca stau sa ma gandesc cate altele cereau sa le iau acasa, mi-am facut curaj sa vi le fac cunoscute. Nu le mai stiu pe toate, deci trebuie sa ma uit la ele, ca sa le pot scrie.

Sfarsitul lumii in alb si negru- Theodore Roszak
Onorata instanta- John Banville

Naluci- John Banville
Atena- John Banville
Graalul masluit- D.L. Wilson
Tacerea lui Gaudi- Juan David Morgan
Obsesia Caravaggio- Neil Griffiths
Mormantul lui Zeus- Barbara Cleverly
Maestra in arta mortii-Ariana Franklin
Sezonul otravit- Tasha Alexander
Calatoria Feliciei-William Trevor
Oscar Wilde si crimele la lumina lumanarii- Gyles Branderth
Europolis- Jean Bart
Iubim vol. 1 – Octav Dessila (ulterior am vazut ca sunt trei volume, si acum trebuie sa le caut si pe alea)
Amantul marii doamne Dracula- Fanus Neagu
Eroare judiciara (seria neagra de la Ed. TREI)
Cainele din Baskerville- Arthur Conan Doyle

2 comentarii:

  1. Mersi mult ca mi-ai satisfacut curiozitatea :-) In afara de Cainele din Baskerville nu am citit nici una dintre ele, sa ne spui daca merita...

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici eu nu am ajuns cu lectura la vreuna din ele...si nici nu stiu cand voi lua la citit una din acestea...imprevizibil, inspiratie...chef...voi vedea. :)

    RăspundețiȘtergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...