vineri, 3 iunie 2011

Ce mi-a dat prin minte

Un nou week-end bate la portile noastre si eu, una, ma grabesc sa ii deschid. La mine nu s-a lasat asteptat prea mult, am avut o saptamana buna, zic eu, sau cel putin asa am vrut eu sa o vad...am trecut cu vederea inerentele lipsuri si am ales ce a fost bun. Planuri de week-end nu am prea multe, dar am cel putin o intalnire importanta...cu Ioana si, implicit, cu Razvan...deci se poate vorbi de un blog-meeting in miniatura. E posibil si cu Andres, dar inca nu am stabilit ceva concret. Am ceva emotii, trebuie sa recunosc...Intalnirile reale cu persoane cu care esti in relatii in lumea virtuala sunt de natura a-mi da emotii,  pentru ca imaginea reala poate diferi de cea pe care ti-o construiesti despre acele persoane urmarindu-le in plan virtual. Si uneori ma tem sa nu dezamagesc. Am avut experiente cu mamici pe care le-am cunoscut pe forumuri si fata in fata nu am avut prea multe de discutat in afara de subiectul copii. Dar cred ca intr-un blog arati mult mai mult din personalitatea ta decat pe un forum si, astfel, subiectele comune de discutie se gasesc mai usor...totusi, diferenta dintre real si virtual ramane...eu sunt si timida, ceea ce nu se poate vedea pe blog, insa sper ca va fi bine. Din cate stiu, niciunul din cei pe care ii voi intalni nu are tendinte canibalice, deci...nu ma mananca nimeni.:))))
N-ar fi o idee rea sa facem o intalnire a bloggerilor, cred ca suntem deja destui care ne cunoastem reciproc blogurile...suntem noi mici, dar suntem multi, nu? Doar ca o parte nu sunt din Bucuresti si n-o sa poata veni, dar macar cei de aici sa ne vedem undeva, intr-un cadru organizat...sa nu ma puneti sa organizez, ca eu sunt bata la capitolul asta, eu doar sunt cu ideile...crete sau linse. Acum sa zicem ca e prea din scurt sa ne adunam mai multi, dar toata vara este timp. V-ar surade ideea?

5 comentarii:

  1. Normal că mi-ar plăcea. Numai să nu te sperii, că io sunt mai tâmpit de cinşpe ori decât scriu p-acilea :)

    RăspundețiȘtergere
  2. mascaţi (ca la carnaval - ca cel din Veneţia spre exemplu) avem voie să venim?! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Hmmm ma bag eu la organizat, dar sa treaca stresiunea ca sunt presata de examene si alte cursuri!

    RăspundețiȘtergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...