luni, 20 iunie 2011

Si cica s-a inaugurat Pasajul denivelat suprateran Basarab

Nu radeti de titlu, dar asa e denumirea lui….sambata dimineata, muzica rasuna ca la balci…mare eveniment mare…dupa atatia ani de asteptare, in sfarsit s-a inaugurat renumitul pasaj…ma asteptam sa fie mai multa lume, sa se imbulzeasca, dar era loc pentru toti. N-am participat la deschidere, asta va zic din ce am vazut pe geam. Am luat-o la pas mai spre seara, dar era inca prea cald si acolo cu atat mai mult…asfalt incins, umbra deloc. Privelistea de la inaltime ar fi putut fi mai placuta daca obiectivele de dedesubt n-ar fi contrastat atat de mult cu aspectul modern al pasajului. Am ramas totusi uimita ca s-au gandit sa amenajeze un mic parculet, daca ii pot spune asa, in fata garii Basarab. De sus, fantanita arteziana se vedea superb. Cand ma gandesc ce catacombe erau acolo inainte de Paste, cand am fost ultima data, am fost surprinsa intr-un mod placut. Ca aspect arata bine acest pasaj, dar daca ai un ochi mai carcotas, observi pe alocuri denivelari sau alte mici greseli de finisare,  in special in zona de mijloc ce desparte liniile de tramavai de carosabil. Dar totusi, ma abtin sa caut nod in papura la calitate. Totusi ce nu imi place este modul in care au fost proiectate intrarile si iesirile de pe pod. Poate ca nu aveau alte variante sau nu i-a dus mintea, insa te ajuta doar daca il traversezi dintr-un capat in celalalt. Daca vrei sa cobori pe sau sa urci pantele laterale, te complici. Pentru noi, de exemplu, nu e mai simplu sa ajungem in zona Orhideea decat pana acum, asa ca probabil vom urma tot traseul vechi. Nu intru in detaliu sa explic acum fiecare posibil traseu complicat. Un alt aspect nefavorabil mi se pare traficul ingreunat in zona de intrare-iesire principala de pe Titulescu. Trasee simple inainte acum sunt mai complicate, nu mai zic ca trebuie sa stai mai mult la semafoare. Acum, poate erau si multi curiosi, insa in timpul saptamanii cred ca va fi la fel.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...