joi, 9 iunie 2011

UPDATE- Concurs

La propunerea lui Loopoo, venita in scopul de a-mi usura desemnarea castigatorului, de a lua aceasta povara de pe umerii mei, in fiecare zi de luni, va voi ruga sa imi trimteti pe mail andrejuly84@yahoo.com  votul vostru pentru saptamana precedenta. Veti trece in mail numele celui al carui articol v-a placut cel mai mult. Am ales ziua de luni pentru vot si nu cea de duminica, pentru ca in week-end nu stati prea mult la calculatoare, astfel ca, desi tema se va schimba lunea, va trebui sa anunt clasamentul provizoriu marti, dupa ce va centralizez voturile. Daca in urma primei saptamani, nu merge mecanismul cu votarea, va trebui sa revin la ideea initiala a jurizarii mele.

2 comentarii:

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...