sâmbătă, 25 iunie 2011

Relaxare de week-end

Nu ma asteptam, dar o parte din incordarea de care va vorbeam a disparut in cursul aceleiasi zile...poate ca nici nu era atat de dificil sau poate ca asa imi place sa cred acum, cand totul e mai bine. Si, in incercarea de a ma relaxa, m-am bucurat de soare, asa cum nu credeam ca o voi putea face intr-o zi caniculara, cand tot ce iti doresti e putina umbra, putina racoare. Cerul era atat de senin, incat se intrezarea o particica firava a lunii...un cer atat de clar...si ma gandeam cat imi va lipsi soarele daca previziunile meteo se vor adeveri...incercam sa ma incarc cu energia lui, sa o pastrez in interiorul meu pentru zilele invaluite de nori...apoi am realizat ca nu eu sunt sursa bucuriilor mele, desi eu sunt cea in masura sa le dea frau...azi, ziua a inceput sub auspicii destul de bune, in pofida instabilitatii vremii...noaptea trecuta m-am trezit din nu stiu ce motiv si am constatat ca afara e furtuna...si ciudat, dar mi-a placut...chioara de somn, am stat si am privit un pic pe geam...mi-am dat seama ca azi programul nu va fi prea departe de casa si, totusi, nu mi-am stricat dispozitia...nu e nici o zi buna, dar nici o zi rea...e o zi neutra...aerul e cam sufocant, apasator chiar, dar nu-mi imprima niciun strop de nervozitate...dupa ce doarme bebe, ma voi cufunda in paginile cartii, caci nu am treburi urgente de facut...am aranjat pana acum prin casa si nu-mi ramane decat de gatit, dar asta o pot face si spre seara...tati e plecat cu treaba, asa ca il vom astepta cuminti, in casa...si poate, diseara, vom iesi undeva...Voi cum va petreceti acest week-end capricios?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...