luni, 20 iunie 2011

Tara Andreei

Lipsesc si eu doua-trei zile din zona mas-media internet si cand revin vad ca aia din tinutul secuiesc (de fapt e romanesc si ei doar au fost adusi acolo cu secole in urma, dar vorba aia, uzucapiunea e uzucapiune) ameninta tot mai mult cu proteste si altele asemenea. Acum parca ma gandesc ca si eu as vrea sa am o bucata de teren si sa o declar independenta fata de statul roman, sa se numeasca Tara Andreei si gata, nu mai platesc impozite si alte dari lui Boc, daca vreau sa merg la un doctor, nu-i problema, oricum trebuia sa platesc chiar daca aveam asigurare,si ar fi ca si cum as merge in strainatate sa ma tratez,  politie care sa ma apere n-am prea vazut, deci nu i-as simti lipsa…ce ziceti, sa ies si eu in strada? Dar mai intai sa achizitionez terenul…si asta o sa-mi ia vreo 30 de ani, daca nu-mi aproba banca un credit…ce vreti?...la salariile de azi…

2 comentarii:

  1. Senitimentul pronationalist s-a cam terminat. Cu ani in urma mai era Vadim ce ii tragea cu pericolul unguresc, acum...
    Si pentru a tine treaz patriotismul, trebuie sa mai vedem si manifestari gen autonomie. Parerea mea!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna idee. Atunci am sa infiintez si eu o tara a mea, si altii la fel... apoi o sa ne unim tarile, asa cum s-a petrecut in vechime. :)

    RăspundețiȘtergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...