luni, 20 iunie 2011

Tara Andreei

Lipsesc si eu doua-trei zile din zona mas-media internet si cand revin vad ca aia din tinutul secuiesc (de fapt e romanesc si ei doar au fost adusi acolo cu secole in urma, dar vorba aia, uzucapiunea e uzucapiune) ameninta tot mai mult cu proteste si altele asemenea. Acum parca ma gandesc ca si eu as vrea sa am o bucata de teren si sa o declar independenta fata de statul roman, sa se numeasca Tara Andreei si gata, nu mai platesc impozite si alte dari lui Boc, daca vreau sa merg la un doctor, nu-i problema, oricum trebuia sa platesc chiar daca aveam asigurare,si ar fi ca si cum as merge in strainatate sa ma tratez,  politie care sa ma apere n-am prea vazut, deci nu i-as simti lipsa…ce ziceti, sa ies si eu in strada? Dar mai intai sa achizitionez terenul…si asta o sa-mi ia vreo 30 de ani, daca nu-mi aproba banca un credit…ce vreti?...la salariile de azi…

2 comentarii:

  1. Senitimentul pronationalist s-a cam terminat. Cu ani in urma mai era Vadim ce ii tragea cu pericolul unguresc, acum...
    Si pentru a tine treaz patriotismul, trebuie sa mai vedem si manifestari gen autonomie. Parerea mea!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna idee. Atunci am sa infiintez si eu o tara a mea, si altii la fel... apoi o sa ne unim tarile, asa cum s-a petrecut in vechime. :)

    RăspundețiȘtergere

Copil ieri, copil azi

Parcă mai ieri aveam 5-6 ani și buchiseam pe o broșurică versurile colindului acesta. Erau un pic altfel, dar linia melodică este aceeași,...