vineri, 3 iunie 2011

O ocazie binevenita...carti la bacania de cartier

Tot discutam zilele astea pe blogul lui Sophie despre magazinele mic.ro...se pare ca intr-un fel sau altul, cineva a luat act de dorinta mea si a transpus-o intr-o forma usor diferita, dar binevenita si asta-seara, am descoperit la magazinul de langa mine coltul cu carti...ieftine...carti din alea verzi din Biblioteca adevarul, la 6, 5 ron. Chilipiruri pentru mine, care nu am cumparat cartile la vremea respectiva. E drept ca unele le am in format pdf, dar e mai obositor la laptop, deci cred ca merita sa mi le iau pe cele care mi se par interesante. E drept ca sunt mai mult titluri din literatura clasica, diferite de ceea ce citesc eu de obicei. Dar faptul ca au supravietuit atator generatii le confera calitatea de carti bune, deci...merita achizitionate, nu?

Un comentariu:

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...