marți, 28 iunie 2011

Incercare mai mult sau mai putin esuata


Cica am incercat sa imi mut blogul pe wordpress, asa ca sa vad cum e si sa am mai putin de munca atunci cand voi lua o decizie definitiva. Parca imi place mai mult cum arata, dar e mult mai complicat sau cel putin asa mi se pare acum. Nu stiu de ce, dar n-au aparut toate comentariile, iar articolele apar in dublu exemplar. Am mai sters eu vreo cateva, dar m-am plictisit. Pana una-alta, raman pe blogspot, aici voi scrie in continuare, acolo doar incerc sa ma acomodez cu interfata, cu butoanele si mai am mult de munca...am incercat eu si pe aici sa pun etichete, impartind articolele in 4 categorii, dar e mult de munca si nu am ajuns prea departe. Cred ca in wordpress o sa sterg ce am pus si o voi lua de la capat, ca nu ma simt bine sa nu le stiu in regula...mai bine deloc decat asa. Vreau sa imi fac blogul dupa cum doresc, nu sunt multumita nici de varianta actuala de pe blogspot, mi-ar place sa pot avea mai multe blog-roll-uri, sa impart articolele pe categorii, intr-un cuvant, mai multa organizare, caci  mi se pare prea dezordonat.

3 comentarii:

  1. Ai importat blogsopt in wordpress si ai avut dubluri?

    RăspundețiȘtergere
  2. Wordpress-ul este ceva extraordinar, insa pe wordpress.com limitarile sunt foarte multe, de la sabloane la scripturi, etc.

    Un wordpress hostat pe un server platit ofera mii de avantaje, dar si riscul de a zapaci totul daca nu exista cunostiinte. Recomand un tutorial video: http://www.videotutorial.ro/?p=1974

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Mircea Vladut: Da, dar e posibil sa fie vina mea, ca am dat si preluare, si salvare din pc. Deci...acum muncesc sa sterg sa o iau de la capat. De fapt, daca ma gandesc mai bine, poate nici nu voi folosi vechile postari...

    RăspundețiȘtergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...