luni, 27 iunie 2011

Va invit la o cafea!


...o cafea virtuala...privesc spuma ei in nuanta aceea nedefinita a nisipului fierbinte si ma gandesc la cafeaua facuta pe nisip de care imi povestea o prietena...si caut sa ma relaxez, desi un ochi si o ureche sunt pe faza spre a distinge orice zgomot neavenit...printre altele, ma intrebam daca stiti ceva despre cea mai scumpa cafea din lume...aruncati o privire si apoi, daca va oferiti sa imi  faceti cinste cu o astfel de cafea, va anunt de pe acum politicos refuzul meu...

6 comentarii:

  1. :)) gusturile nu se discuta asa ca sa-i lasam sa-si savureze cafeaua

    RăspundețiȘtergere
  2. Am auzit ca "rahacino" (acea cafe ce trece prin pisica) ar fi cea mai scumpa.
    Eu insa am cafeneaua mea virtuala unde beau cafea ( Iacobs) in timp ce tastez.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu se deschide linkul, dar banuiesc ca e vorba de cafeaua aia pe care o mananca o maimuta, dupa care o caca si cica asa ii elimina toxinele din ea. Nu, nici io n-as bea asa ceva, dar sa vezi ce cafea buna fac eu, ca ma lauda si doamnele :P

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Loopoo: La mine merge, din cate vad...Cat despre cafeaua pe care o faci...n-am gustat, nu ma pronunt. :)))

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Derscanu: E draguta cafeneaua ta. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Sophie: Eu ma intreb cum au reusit sa descopere reteta. :)))

    RăspundețiȘtergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...