joi, 9 iunie 2011

Copilul de la catedra- primul blog tiparit (din cate cunosc eu)

V-ati gandit vreodata cum ar arata un blog tiparit? Sau si mai mult...v-ati gandit vreodata sa va tipariti blogul? Poate ca da, poate ca nu...insa Gabriel Iosa a trecut deja la fapte si asa a luat nastere Copilul de la catedra, a carei lansare va avea loc in curand, mai exact pe 3 iulie. Am vrut de ceva timp, de fapt de cand am descoperit frumoasa lui initiativa, sa va impartasesc si voua aceasta idee inedita si laudabila a unui tanar caruia ii place sa scrie si vrea ca tot mai multi oameni sa citeasca ceea ce a scris el. A adunat toate articolele sale scrise de-a lungul timpului in lumea virtuala si le-a dat o forma palpabila, concretizata intr-o carte...Cum multi dintre noi preferam cartile tiparite celor electronice, blogul tiparit va poate satisface placerea de a intoarce pagina cu pagina, explorand ideile nastrusnice sau critice sau...veti descoperi voi daca veti avea curiozitatea de a achizitiona cartea sa. Sau o puteti castiga, daca sunteti inspirati, participand la un concurs interesant. O carte in care copilul din el se lupta cu maturul in devenire, oferind o perspectiva interesanta asupra lumii, asupra vietii de zi cu zi.

4 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Am castigat cartea.... :) Este foarte interesanta, foarte dura viziunea pustiului vizavi de profesori.... :) Unoeri lucrurile se pot rezlva pe cale amibiala....

      Gabriel este un curajos.... :)

      Ștergere
  2. Gabriel Iosa e UN ESCROC!

    Am inceput comentariul cu esentialul mesajului meu si acum vine randul sa imi cer scuze daca acest mesaj e considerat off-topic.
    Totul a inceput cand domnul Gabriel Iosa ( de la Iosazaur.com ) a postat pe blog si pe konkurs.ro faptul ca organizeaza un concurs la care oferea 100 de lei + o carte pentru cei care scriu un articol despre modul in care Facebook-ul ajuta sau nu in promovarea blogului. Am scris si eu cateva randuri si am inceput promovarea. De ce a ajuns un concurent sa promoveze un concurs? Pentru ca premiul se acorda cand pagina de facebook ajungea la 200 de like-uri. In o sapamana i-am adus like-urile necesare lui Gabriel Iosa si am fost declarat castigator. Cu toate acestea am fost amanat mult timp si de curand am fost informat ca nu voi primi niciun ban si ca mi se ofera un banner pe site. Cand am spus ca vreau sa fac plangere la politie am fost tratat jignitor si consider ca promovarea acestui persoanj si asocierea lui cu dumneavoastra va este defaimatoare! Rusine Gabriel!

    RăspundețiȘtergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...