joi, 16 iunie 2011

Cum iti pastrezi masina nezgariata?

Cred ca asa ceva e imposibil in Bucurestiul nostru drag, mai ales daca nu ai garaj...si nu ma refer aici la zgarieturile produse din vina ta, ci la cele facute cu sau fara intentie de ceilalti conlocuitori. Masina noastra nu are nici macar un an. A avut parte de primele zgarieturi cand nu implinise o luna, care in parte au fost reparate datorita unei aeroterme ce a zburat dintr-o masina ce venea din sens opus si pe care sotul n-a avut cum sa evite a o lovi cu bara din fata, in incercarea de a evita un impact cu parbrizul si implicit cu el. Ramasese o zgarietura pe portbagaj, facuta de cei care se folosesc drept loc de tranzit spatiul dintre cele doua masini parcate in gang, desi au loc berechet sa treaca pe langa ele, dar nah, asa-i romanul sau...tiganul. Zilele astea am descoperit ca e din nou zgariata bara din fata, destul de tare si nu-mi explic ce au cautat pe acolo, caci teoretic nu ar avea de ce sa treaca oameni fix pe acolo, dar iau incalcul si varianta sa fi fost facuta intentionat, mai ales dupa ce ieri am gasit doua flegme pe doua din geamuri, flegme ce le-am identificat dupa amprenta vizuala si pe o alta masina parcata undeva mai in spate, unde se jucau puradeii de 11-12 ani, izbind si tragand de oglinzile acelei masini.

5 comentarii:

  1. Exista un singur raspuns ,dar nu il poti pune in practica....Ti masina in garaj si nu iesi cu ea .Vezi am spus ca e imposibil:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ba mai e un raspuns. Te intorci la Bacau, cacute-ai pe el de Bucuresti :) Asa e p-aicea, numa cocalari si nervosi ca le-ai ocupat locul.

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Loopoo: Nu e vorba de aia cu masini ca nu am luat locul nimanui, e locul nostru, ci de fiinte cu doua picioare si piele bronzata.Iar de intors, nu se pune problema, nu mai am buletin de Bacau si nici nu mi-as mai dori din motive prea personale ca sa le expun.

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Florentin: Macar de-am avea garaj. :))) Mie imi place ca sunt vreo doi care au garaj dar isi tin masinile afara, mereu.In garaj stau la gratare. :))

    RăspundețiȘtergere
  5. @Andreea: stiu ca nu te-ai mai intoarce, dar nici in Bucuresti n-ai cu cine.

    RăspundețiȘtergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...