miercuri, 29 iunie 2011

Despre comentarii


Pe aceasta cale vreau sa imi cer scuze ca nu intotdeauna raspund fiecarui comentariu in parte. Am constatat ca multi procedati asa, iar eu nu prea ma conformez tendintei, fie din lipsa de timp, fie pentru ca nu simt ca trebuie sa adaug ceva. In orice caz, daca nu raspund, de cele mai multe ori inseamna ca va sustin parerea...daca am ceva de spus impotriva, asta cu siguranta nu omit sa fac. Si totodata vreau sa imi exprim regretul ca nu apuc sa comentez peste tot, astfel ca multi nici nu stiti ca am trecut pe la voi si ca mi-a placut un anumit articol. Chiar si pe blogurile pe care le vizitez frecvent uneori sunt in urma la comentarii...si voi fi si mai in urma din cauza saptamanii in care voi lipsi in mare parte din online. Mai exact, singura mea legatura va fi mailul de pe mobil si, daca nu mai pot de dor, pot accesa unele bloguri, dar nu pe toate si in orice caz, nu prea mult, caci costa...
Va multumesc ca va faceti timp sa imi cititi textele si ca imi acordati din timpul vostru pentru a lasa comentarii la articolele ce va starnesc interesul...astfel, imi dati o mare satisfactie si ma incurajati sa continui...

4 comentarii:

  1. Eu am un plugin si stiu exact cine a venit pe la blogul meu in vizita.
    Despre comentarii, ce sa zic. E bine sa ne comentam unii la altii, dar e si mai bine sa comentam daca avem ceva de zis, daca nu, nu.
    De multe ori intru pe cate un blog si dupa ce citesc postul am tendinta sa comentez, sa las o urma a trecerii mele pe acolo, insa se intampla sa nu am ce zice, asa ca tac.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pentru mine, blogul este un mijloc de exprimare a ideilor, dar si posibilitatea schimbului de idei si nu numai. De aceea am adoptat obiceiul de a raspunde la orice comentariu. Blogul are si rolul de socializare, pentru mine.

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Derscanu: Pe blogspot exista doar sursele de trafic pentru a sti cine a trecut...practic vezi doar linkul de pe care a fost accesat. Poti presupune ca a fost autorul blogului, dar la fel de bine poate fi altcineva.

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Mircea Vladut: Tocmai de aceea ma simt prost cand nu raspund si voi incerca pe cat posibil sa raspund fiecaruia sau macar global, cand ceea ce spun se poate referi la mai multe raspunsuri.

    RăspundețiȘtergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...