sâmbătă, 4 iunie 2011

De la o varsta, incep sa te sacaie mustele

Cand eram ceva mai tanara si inca locuiam cu parintii, nu reuseam sa o inteleg pe mama ce tot avea ea cu saracele muste. Daca lasai perdeaua trasa la bucatarie, unde, pe timpul verii, usa balconului statea mai tot timpul deschisa, se enerva teribil de tare ca ii intra mustele in casa. Tot asa, daca lasai cumva usa bucatariei deschisa si patrundea vreo musca in sufragerie...noi abia sesizam prezeta uneia, ne mai enerva cand se aseza pe noi, insa nici pe departe de un atac nervos. Acum, insa, ca am mai inaintat ceva in varsta, mi s-a dezvoltat simtul anti-muste...si ma enerveaza, nu asa...uitasem ca a inceput sezonul lor si am lasat si eu geamurile larg deschise la bucatarie, fara perdea, fara vreun mijloc de protectie. Si m-am procopsit cu vreo 3-4 muste sacaitoare...incat si cand nu ma ating eu am senzatia ca s-au asezat pe mine. Si e al naibii de enervant.

Un comentariu:

  1. Pe mine nu ma enerveaza mustele decat daca se aseaza pe mine. Le consider ceva din frumusetea verii, natura vie, asta poate si pentru faptul ca locuiesc la casa, la curte.
    Ma supara in schimb viespile si albinele.

    RăspundețiȘtergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...