luni, 6 iunie 2011

Concurs

A venit momentul sa lansez concursul pe care vi-l promiteam zilele trecute...am achizitionat si premiul pe care il voi oferi celui mai cel...de fapt cred ca asta asteptam, sa gasesc premiul potrivit, urmand apoi ca ideile despre subiectul si modul de desfasurare sa vina de la sine...sper eu. Problema cea mai mare va fi la final, cand va trebui sa aleg pe cineva...nu-mi place sa fiu eu cea care decide, dar nu am de ales, caci nu stiu daca exista vreo optiune prin care sa supun participantii votului public. Asa ca, voi fi cat pot de obiectiva, nu va conta daca e vorba de o cunostinta mai veche sau de un cititor nou.

Ce trebuie sa faceti?
Timp de 4 saptamani voi propune cate o tema in fiecare zi de luni, iar voi va trebui sa scrieti un articol, nici prea scurt, nici prea lung, pe care sa mi-l trimiteti la adresa de e-mail andrejuly84@yahoo.com , iar eu il voi publica aici. Il puteti publica si voi la randul vostru, pe blogurile voastre. Voi tine cont si de comentariile ce le va starni fiecare articol, dar mizez mai mult pe continutul articolului. Puteti participa la fiecare din cele 4 teme, dar la fel de bine puteti dezbate o singura tema. In fiecare saptamana, voi realiza un clasament provizoriu, aferent fiecarei teme, astfel ca, la sfarsit, voi alege pe cei mai buni dintre cei mai buni. Daca lupta va fi stransa, sunt sanse sa acord doua premii.

In ce consta premiul?
Cum era de asteptat de la una ca mine- este vorba de o carte...superba daca este sa ma iau dupa aprecierile de pe coperta sa si dupa cele gasite de-a lungul timpului pe internet. Inca nu am citit-o, dar este una din cele pe care eu mi le doream si am avut ocazia neasteptata de a o gasi la un pret foarte bun, incat sa imi permit sa o ofer ca premiu. Nu va spun despre ce carte este vorba, caci mie imi plac surprizele si vreau ca si pentru voi sa fie o surpriza. Asadar, sa inceapa concursul...

Tema saptamanii 6.06-12.06
As vrea sa-mi povestiti ceva ce v-a indignat...orice aspect, din orice domeniu...sunteti liberi sa scrieti despre orice doriti voi.

Succes!

13 comentarii:

  1. Foarte frumoasa initiativa! Felicitari! O sa incercam si noi sa tinem pasul si sa ne facem temele :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ceva ce m-a indignat? Interesant subiect! Sa vedem ce iese. Trebuie sa aiba un anumit numar de paragrafe, sau pur si simplu sa scriem ceva?

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Lumi: Nu am in vedere o anumita lungime sau un anumit numar de paragrafe. Doar sa nu fie foarte scurt textul.

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna treaba! Poi o sa ma pun si eu cu burta pe....taste sa spun toate lucrurile ce m-au indignat!

    RăspundețiȘtergere
  5. MA bag si iooo! Dar iti dai seama, stiindu-ma pe mine cum scriu, ce subiecte voi mai aborda? Ca le-am bagat pe toate indignatele pana acum!
    Dar iti dau o sugestie: fiecare sa poata vota pe oricine altcineva, o singura data pe saptamana, in afara de el. Aduni toate voturile de peste cele patru saptamani, si cine are cele mai multe dupa cele 4 saptamani, ala e.Asa scapi de grija alegerii castigatorului. La balotaj, la egalitate, veto-ul sa fie al tau. Cu conditia ca cel care posteaza un articol, sa fie obligat si sa voteze .
    Ce zici?

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Ioana: Daca nu esti prea prinsa cu examenele, astept cu mult interes articolul tau. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. @ Loopoo: Sigur mai gasesti tu ceva...motive de indignare gasesti zilnic, din pacate. :)
    Multumesc de sugestie, am sa iau o hotarare cat de curand. Ma tenteaza sa fac un astfel de sondaj, dar nu cred ca se poate controla daca participantul nu se voteaza singur. Daca nu fac prin formular standard, ci vot prin intermediul comentariilor, ar scadea poate din obiectivitate...stii tu, votul trebuie sa fie secret. Am sa ma gandesc cum fac exact. Daca va fi asa, cu vot, il voi face tot lunea, cand se schimba tema.

    RăspundețiȘtergere
  8. Pai votul ti-l scrie votantul tie, pe mail. Asa e si secret, si in tine avem incredere. Eu, de exemplu, iti trimit pe cine votez eu, altul pe cine voteaza, si tot asa. Tu le centralizezi si la sfarsitul lunii anunti marele fericit :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Pana cand pot sa ti-l trimit, ca am cam creionat ceva? :P

    RăspundețiȘtergere
  10. Pai pana duminica, pentru ca luni se schimba tema si tot atunci fac clasamentul.Sau supun la vot. Sper sa nu fii singurul. :))) Astept creatia ta!

    RăspundețiȘtergere
  11. Cu siguranta o vei avea, cel mai probabil maine dimineata, spre pranz :) Sunt cumva aceleasi teme, cu o alta haina .

    RăspundețiȘtergere
  12. Foarte frumoooosss!!! bafta multa participantilor... daca am timp si ma trazneste inspiratia ma bag si eu ca sunta interesant :D

    RăspundețiȘtergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...