miercuri, 29 iunie 2011

Dilema


Sunt fericita cand reusesc sa obtin ceva palpabil de pe urma pasiunii mele, chiar daca sau mai ales acel ceva reprezinta tot o carte. Recenzia la cartea „O papusa sau alta”, pe care o gasiti in sectiunea de recenzii, a fost publicata pe site-ul Nemirabooks.ro si am fost recompensata cu un cupon de reducere 100 % pentru achizitionarea unei carti de la Nemira...acum ramane sa o aleg, nici nu stiti ce greu imi vine, nu stiu pe care sa o aleg...cu siguranta voi alege una  pe care nu mi-am permis-o ca pret, insa momentan nu ma pot opri la una anume. Si e deja a treia zi in care ma chinui sa aleg...azi oricum nu ma lasa vremea sa ma duc sa o ridic, asa ca mai pot amana decizia. Ceva sugestii? Daca le aveti, le primesc cu mult drag.

3 comentarii:

  1. Bravooooooooo! O mica sugestie : Evanghelia dupa Satana ( cartonata, destul de scumpa si un subiect pe cinste)

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte interesanta sugestia ta...multumesc! Acum caut opinii despre ea. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Uneori asa fac si eu: caut cat mai multe recenzii sau macar cateva randuri despre o anumita carte si nu de multe ori am gasit lucruri cam neplacute, dar citind am descoperit cu totul altceva. Stii doar, fiecare trece firul narativ prin filtrul propriu, realitatea mea e diferita de a ta ...

    RăspundețiȘtergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...