vineri, 10 iunie 2011

Indignare de om batran ? (Concurs)

Promisiune onorata de Sfbacterie

"Ieri seara , sub  geamul meu era galagie mare .
Cateva mamici povesteau despre creme ,  pudre,  lapte si pampersi .
Copilasii lor se jucau si strigau  asa cum numai copiii fara griji se joaca.
Rasetele si glumele lor inocente ar fi binedispus si pe cel mai morocanos dintre pitici
Si totusi ,  intentia mea a fost sa inchid geamul  .
Atunci m-am indignat .
Cat de acru trebuie sa fiu ca sa ma deranjeze joaca unor copii ?
Cat de mult timp a trecut de cand ii uram pe bosorogii  aia care ne spargeau mingea ?
Ce e o sa ma fac peste cativa ani ,  atunci cand imi voi plimba  nepoteii in parc  ?

Inca sunt indignat  .
Pentru ca am inchis geamul ..."

Un comentariu:

  1. Unde am stat cu ai mei, pana sa ma "marit", aveam pe nea Matei, presedintele, care statea la parter, gradina blocului era ca si a lui, iar daca dadeai cumva mingea in gradina beleai coclenderul. Daca sareai dupa ea, te injura, daca nu apucai s-o iei n-o mai vedeai. Pe spate era un cuplu de bosorogi fara copii care la cea mai mica joaca de copii ieseau pe geam in tandem sa-i boscorodeasca pe pusti. Mi-am adus aminte de niste chestii, cu articolul tau...

    RăspundețiȘtergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...