marți, 28 iunie 2011

Ciubotele lu' mamaia


Stiu ca nu sunt o impatimita a modei si nu urmaresc sa fiu in ton cu noile trenduri, poate de aceea mi-e greu sa inteleg anumite aparitii...cum sunt de exemplu cizmele de cauciuc, asemanatoare celor pe care le folosesc oamenii la tara, cand ploua sau cand se baga in cotetul porcului sa raneasca pe acolo...astea de sunt la moda acum se diferentiaza, din cate vad eu, doar prin culoare...adica sunt roz, verzi sau mai stiu eu ce culori...si se pare ca e tare cool sa porti asa ceva...mai ales pe canicula, cred ca e tare cool...asa cum am vazut eu zilele trecute...cred ca ai o senzatie mirifica purtand asa ceva cand soarele incinge si cea mai alba rochita de stamba, in sau bumbac...deja imi imaginez picioarele fierte ale purtatoarei si sper ca niciun mascul sa nu fi fost nevoit sa contemple asemenea priveliste in drumul spre asternut. Doar zic...

9 comentarii:

  1. vai doamne...oricand numai nu pe canicula...

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu cred ca nu se mai prea poate inventa nimic in materie de imbracaminte. Cam toate limitele s-au atins. Si atunci creatorii lanseaza diferite mode, pentru a avea clienti.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie imi plac cizmele din cauciuc si am si eu, dar le port atunci cand trebuie ( toamna si iarna). Am vazut ca e o mare moda sa porti cizme la rochite cat mai vaporoase si mai ales cand se topeste asfaltul de cald!

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, dar cine face viermisori intre degetelele de la picioare, si merge mai apoi cu ei la pescuit?

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Mircea: Normal, trebuie sa supravietuiasca si ei...

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Ioana: Nici nu-mi imaginam ca le-ai fi purtat vara.:)

    RăspundețiȘtergere
  7. @ Loopoo: Si ii iese ceva gen 2 in 1, si nu mai trebuie nici sa treaca pe acasa sa se schimbe. :)))

    RăspundețiȘtergere
  8. Si stiti ce nu mai inteleg eu la femei? De ce se imbraca pe ditamai caldura cu egari, colanti (sau cum vreti sa le spuneti) negri si luciosi, bineinteles din sintetic. Oare nu i se fierbe nimic?

    RăspundețiȘtergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...