joi, 2 iunie 2011

Informare


Timp de vreo 2-3 saptamani voi fi ocupata cu aceste superbe referate plus lucrarea de disertatie, care imi dau dureri de cap. Asta nu inseamna ca voi lipsi de pe blog, doar ca probabil nu voi avea timp sa scriu 4-5 articole pe zi si, probabil nici nu voi avea timp sa comentez cat as vrea. Insa imi veti simti prezenta, in special la articolele pe care le voi considera importante. Unii dintre voi poate ati remarcat ca, daca ma intereseaza in mod deosebit un articol de-al vostru, imi voi spune parerea chiar si cu intarziere. Nu le uit, doar ca timpul asta ma preseaza si nu apuc sa scriu peste tot.

4 comentarii:

  1. Spor la treaba. Iti doresc sa ai putere de munca, si sa faci fata cu brio muncii pe care o ai de facut. Lasa-ne pe noi, stim ca iti suntem dragi oricum :) Revii tu in forta cand oi termina, pana atunci indiferent cat vei scrie, noi tot te vom citi cu acelasi drag!

    RăspundețiȘtergere
  2. Spor la treaba !
    Fara dureri de cap :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Spor si sa stii ca va fi bine totul!

    Mersi ca mi-ai amintit ca am lipsit cam mult de pe blog! Azi dupa pranz voi scrie :)

    RăspundețiȘtergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...